▪69.DIO▪
■SARA POV■
Mislili su da ću ostati kući, ali ja imam drugi plan. Ana je otišla zajedno s Haretom do sobe, on je uzeo jaknu, a ona je ostala da odmori, spavati će, umorna je, a meni će to itekako dobro doći. Roberto je također otišao po svoju jaknu jer je vani prohladno, a ja sam brzinski stavila suđe u perilicu. Izađem iz kuhinje kako bih ispratila njih, ali to samo oni misle.
R: Zovi nas ako bude nešto trebalo.
H: I nemoj da izlazite iz kuće. Ana je možda i zaspala do sada, lezi i ti pa se odmori.
R: Probuditi ćemo vas kada dođemo.
Mogli su pričati šta su htjeli, u mojoj glavi je bio formiran drugi plan. Nije nitko mogao da ga promijeni. Zagrlim Roberta i ostavim kratak poljubac na njegovim usnama.
S: Čuvajte se.
Izašli su, otpuhnem zrak i dohvatim duksericu koju navučem na sebe u par pokreta, a zatim se obujem. Otvorim vrata i razgledam okolo, nikoga nema na moju sreću. Trčećim korakom odem do svog automobila i stisnem gas. Slijediti ću ih, ne smiju da me vide, ali zato ja moram da vidim Viktora. Neću dozvoliti da mu se nešto dogodi. Vozala sam za njima, ali ostajući iza kako me ne bi vidjeli. Šuma. Drveće. Mrak. Tama. Makadam. Moram ostaviti automobil ovdje, ali ga isto tako moram skloniti da ga ne vide oni kada se budu vraćali. Vidjela sam malu kućicu pa sam pretpostavila da ga tu i drže. Skrenula sam u desnu stranu, bio je neki putić pa sam parkirala i izašla iz automobila. Zaključam i krenem brzim, ali trudeći se da napravim što sporije korake. Ne smiju da me opaze. Neće biti dobro.
H: Ja ću.
Stresem se kada čujem Haretov glas pa se sakrijem iza debelog drveta u nadi da me neće vidjeti. Noć je. Ništa se ne vidi pa se nadam da se ni ja neću vidjeti. Ušli su i zaključali. Bitno mi je da znam gdje je, sada svakako neću moći da uđem jer su oni s njim, ali ću doći drugi dan kada njih ne bude. K vragu! Gdje su ga ovo doveli, a šta mu tek rade unutra? Bijes je počeo da kola mojim venama. Ne smijem dozvoliti da ga povrijede bez obzira što je on sviju povrijedio. Sada znam gdje je, a kada znam, trebala bih da se prije njih vratim kući. Trčala sam prema automobilu sa slikama njega u očima. Njegov lik mi nije izlazio iz misli čitavim putem do kuće. Na kapiji sam vidjela jednog čuvara pa sam malo sačekala po strani. Skloniti će se pa bar na minutu, meni će biti dovoljno. Bila sam u pravu, otišao je, a ja sam parkirala na svoje mjesto i što sam prije mogla izašla i ušla u kuću. Razgledala sam po donjem spratu, tražeći Anu, ali nije je bilo. Spava. Odlično! Ona sluša Hareta i Roberta za razliku od mene kojoj je jedino bitno da se Viktoru nešto ne dogodi. Možda će se meni desiti nešto zbog svega što radim, ali samo neka se njemu ne desi.
VOUS LISEZ
Partner u zločinu 《II sezona》- Završena
ActionDobrodošli u II sezonu priče: "U kriminalu nema osjećaja", nastavljamo s pričom "Partner u zločinu". Nadam se druženju kao i u prvoj sezoni. Naš Hare je napokon priznao našoj Ani što osjeća no kako će se stvari odvijati između njih? Je li spreman da...