▪28. DIO▪
■ROBERTO POV■
Nakon što su Hare i Ana izašli, Sara je sjela pored Hane koja se nije smirivala. Privukla ju je sebi u zagrljaj dok su mojim mislima prolazile raznorazne stvari koje se mogu desiti. Sjednem i ja pored Helene pa je pomazim po kosi i Sari signaliziram očima da meni prepusti. Zavuče mi se u zagrljaj, jako me čuvajući za majicu.
R: Moraš se smiriti, Helena. Trebamo razgovarati dok policija nije došla.
Morao sam saznati prije policije šta se desilo. Bavimo se ilegalnim poslovima pa sama činjenica ukazuje da će biti stvari koje se moraju sakriti. Odmakne se od mene i pogleda me.
R: Sjećaš li se kako se to desilo?
Sara joj pruži čašu vode koju odmah prihvati i popije u par gutljaja. Okrene se prema meni i slegne ramenima.
H: Otišao je da otvori vrata i odjednom se čuo pucanj.
Ušmrkne pa nastavi pričati iako su joj se oči kvasile suzama. Imamo kamere! Da. Dobro sam se sjetio. Hare nema problema ni s kim, sve je riješeno, nemam ni ja, a za Leona sam mogao garantovati da nije ni s kim u lošim odnosima.
S: Viktor.
Tiho izgovori sa dozom straha koliko sam mogao primijetiti. Podignem pogled prema njoj i vidim kako klima glavom gore pa dole. Može biti da jeste on, ali ne mogu garantovati dok ne saznam. Jednostavno se moram uvijeriti u to. Helena je gledala u nju nejasno jer ona ništa nije ni znala pa joj nije moglo biti ni jasno. Ustanem s kreveta i krenem s druge strane stola da dođem kod Sare koja je spustila glavu. Tko zna o čemu ona sada razmišlja? Spustim joj ruku na obraz i podignem pogled prema sebi.
R: Možda i nije on.
S: Hoćeš li me ostaviti ako jeste?
R: Ludice, nikada te neću ostaviti.
Omota ruke oko moga vrata i zagrli me tako da se sve više primicala meni. Uzvratim joj zagrljaj, ali ju ubrzo pustim uz riječi.
R: Tražim nešto od tebe.
Zabrinuto je gledala u mene. Nisam želio da odužavam jer da iskren budem nisam imao ni vremena niti želje da je mučim jer vidim da se boji.
R: Biti ćeš na oprezu, a kada nisam pored tebe ako primijetiš nešto neobično, odmah ćeš me nazvati?
S: Hoću. Obećavam!
R: Sada idem vidjeti kamere.
S: Mogu li s tobom?
R: Budi sa Helenom.
Klimne glavom i sjedne pored nje koja je zamišljeno gledala u pod. Odem u Haretovu kancelariju gdje su i bile kamere pa počnem vraćati vrijeme sa sve većim nestrpljenjem. Želim da vidim tko je sve ovo prouzrokovao. Nebitno 'ko je, duplo gore će mu biti nego nama sada. Kako je Leon i zašto ništa ne javljaju? K vragu!
KAMU SEDANG MEMBACA
Partner u zločinu 《II sezona》- Završena
AksiDobrodošli u II sezonu priče: "U kriminalu nema osjećaja", nastavljamo s pričom "Partner u zločinu". Nadam se druženju kao i u prvoj sezoni. Naš Hare je napokon priznao našoj Ani što osjeća no kako će se stvari odvijati između njih? Je li spreman da...