▪55.DIO▪
■HARE POV■
H: Halo?
R: Gdje si?
Uđem u drugu prostoriju kako bih mogao razgovarati s njim.
H: Doveli su Viktora.
R: Zašto mi nisi rekao? Dolazim.
H: Ne dolaziš. Želim sam riješiti ovo s njim. Budi sa Sarom.
R: Brate, ne možeš tako.
H: Pobrini se za Leona, nisam siguran hoću li stići. Uzmi pare sa zajedničke kartice.
R: Nemoj me gurati po strani. Nisi sam u tome.
H: Znam da nisam. Znam da si tu ako mi zatrebaš, ali sada mi ne treba. Potreban si za neke druge stvari i obavi ih.
R: Dobro, brate, kako ti kažeš. Računaj sve već sređenim.
H: Hvala sine.
R: Zovi budem li ti trebao i zovi kada saznaš nešto.
H: Hoću. Čujemo se.
Završim poziv i vratim se onom gadu. Blijedo je gledao u mene kada je vidio šta nosim. U jednoj ruci je bila čakija dok je u drugoj boca vode. Pa sada ćemo se zabaviti.
H: Jesi li odlučio da progovoriš?
V: Šta ćeš mi raditi?
H: Ništa ako mi odgovoriš gdje Ana.
V: Kod mene je.
Grohotom se nasmijem. Znam da je kod njega, nisam lud, ali pitanje je, gdje je tačno. Otvorim čakiju i prinesem je njegovoj ruci pa napravim rez i krv odmah počne da šiklja.
V: Ne..moj.
Nasmijem se pa napravim i na drugoj ruci isto što sam i maloprije. Krv se ponovno pojavi kao i moj osmijeh na licu.
H: Bolje je da mi kažeš gdje je. Završiti ćemo brže.
V: Duplo gore će biti njoj ako nastaviš da se ponašaš ovako prema meni.
Šamar. Jedan pa drugi zatim treći i četvrti. Usuđuje se da me ucijeni? Polijem ga vodom koju sam držao u ruci i tek kada sve istresem na njega bacim bocu na pod pa ga udarim još jednom.
H: Dok se vratim, ima da progovoriš. Ako ne progovoriš, dobijaš drugi smještaj ovaj ti je previše udoban.
Zalupim vratima za sobom, a zatim zaključam. Odem do automobila pa se odvezem do kuće, ali prije nego što dođem do kuće. Zazvoni mi telefon, nepoznat broj. Tko me sada zove i šta hoće?
H: Halo?
xxx: Trebala sam Hareta? Dobila sam ga?
Ženski glas s druge strane slušalice me nije podsjećao ni na jedan poznat glas.
H: Hare je. Tko je to?
xxx: Policija!
ESTÁS LEYENDO
Partner u zločinu 《II sezona》- Završena
AcciónDobrodošli u II sezonu priče: "U kriminalu nema osjećaja", nastavljamo s pričom "Partner u zločinu". Nadam se druženju kao i u prvoj sezoni. Naš Hare je napokon priznao našoj Ani što osjeća no kako će se stvari odvijati između njih? Je li spreman da...