▪85.DIO▪
■SARA POV■
Možda bi bilo sve drugačije da priznam, ali šta ako bi se sve pogoršalo? Oni neće razumijeti moju ljubav prema Viktoru tako da je najbolje da lažem.
S: Nema. Jedini si u mom životu. Želim ostati zbog posla, ne zbog neke stvari na koju ti misliš.
R: Ostati ću i ja s tobom.
Samo mi je još to trebalo. Ne možeš ostati. Ne želim te. Ne volim te. Smetaš mi. Ali kako da izgovorim sve to?
S: Previše si radio ovih dana, zaslužio si odmor.
H: Neće nitko ostati. Idemo svi. Konačna odluka.
Bespotrebno ću se dalje raspravljati. Znam da ću morati otići.
S: Idem onda da obavim nešto. Vraćam se brzo.
A: Idem i ja s tobom.
S: Nema potrebe. Mogu sama. Ostani s Haretom.
R: Ići ću ja s njom. Vas dvoje uživajte.
S: Idi, spremi nam stvari. Ubrzo sam ovdje.
Izađem iz kuće bez pozdrava. Počela sam da se ponašam previše drsko, a nisam željela to. Sjednem u automobil i zaputim se prema prvom tržnom centru.
▪NAKON SAT VREMENA▪
Kupila sam odjeću Viktoru, sada idem njemu. Ovo je naš dan. Stigla sam i s osmijehom na licu ušla u prostoriju gdje se nalazio Viktor.
S: Došla sam po tebe, ljubavi.
V: Brza si.
S: Zašto da gubimo vrijeme?
V: Ajde odveži me.
Spustim vrećicu na stolicu i s nožem koji sam kupila maloprije prerežem kanap s kojim je bio vezan. Ustane i otrese se od prašine. Gledala sam ga, idalje je prokleto dobar.
S: Izvoli.
Pružim mu vrećicu s odjećom, ali je ne uzme naprotiv njegove ruke završe na mom struku, a nož koji sam imala u ruci, bacim na pod potom ruke stavim oko njegovog vrata.
V: Želim te.
Strast mu se navirala u očima, a moje tijelo mu nije moglo odoliti. Usne nam je spojio u poljubac koji nije prestajao. Jezici su se ispreplitali, a njegove ruke su sve jače stezale moju zadnjicu sve dok nije otkopčao hlače i naredio mi.
V: Okreni se.
Poslušno sam uradila što je i tražio, nagela sam se preko stolice i prepustila se čarima koje mi je pružao.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Partner u zločinu 《II sezona》- Završena
AksiyonDobrodošli u II sezonu priče: "U kriminalu nema osjećaja", nastavljamo s pričom "Partner u zločinu". Nadam se druženju kao i u prvoj sezoni. Naš Hare je napokon priznao našoj Ani što osjeća no kako će se stvari odvijati između njih? Je li spreman da...