Poželio si svoju djevojku?

602 18 2
                                    

▪24.DIO▪
■HARE POV■
Sjedio bih ja s njima ovdje rado, ali mi je više do privatnosti s Anom. Miris njezinog tijela je ulazio u mene i činio me opijenim. Nisam više želio čekati, hoću da je imam samo za sebe.
H: Moram vam uzeti Anu, imamo posla.
Pogledala me je nerazumljivo. Sve ćeš da razumiješ samo da ostanemo sami. Helena i Leon su se pogledali dok je emocija između njih bila jasno vidljiva. Ustao sam potom pružio Ani ruku koju je odmah prihvatila bez pogovora.
L: Vidimo se poslije.
A: Rođendan nije onakav kakvog smo zamišljali, nismo ni na okupu, ali vidjeti ćemo za poslije.
H: Leone potrudi se da Heleni ne bude dosadno.
Zadnje riječi izgovorim u ovoj prostoriji i zajedno s Anom izađem iz nje s isprepletenim prstima. Neobično mi je čuvati djevojku za ruku, ali ujedno i prelijepo. Sve što sam radio je da odvedem u krevet i završeno. Koliko sam se protivio vezi toliko uživam u njoj. Išli smo prema mojoj sobi dok je neprestano ponavljala jedno te isto pitanje.
A: Kakvog posla imamo?
H: Saznati ćeš ubrzo.
A: Reci mi šta je bilo?
Zaključam vrata sobe i gurnem je na njih potom naslonim ruke iznad njezine glave dok promatram tamne oči u kojima se oslikavam. Prislonim usne na pune, mekane usne koje su bile ispred mene i prepustim se osjećaju koji me je nosio. Rukama je šarala po mojim leđima, a kada ih je zavukla ispod majice, uzbuđenje je raslo sa svakim pokretom.
A: Je li ovo taj posao?
Kroz ljubljenje progovori pa na trenutke stanem i pogledam je.
H: Ima li nešto loše u tome što želim da provodim vrijeme sa svojom djevojkom?
Osmijeh joj je ukrasio već prelijepo lice dok su se usne oblikovale u linije koje su označavale sreću. Nije samo osmijeh pokazivao koliko je sretna, možda su oči bile dominantnije.
A: Poželio si svoju djevojku?
H: Nisi svjesna koliko sam te željan.
A: Ne moram ni biti svjesna, pokaži mi koliko si me poželio.
Riječi su odzvanjale u ušima i pravile milion različitih osjećaja. Nisam znao šta da kažem već sam navalio gladno na usne. Jezici su rasplamsavali vatru koja je tinjala između nas. Spustim se sa usana na vrat i uvučem mekanu kožicu među zube dok me njezine ruke sve jače čupaju, ali i privlače sebi. Uživa. To mi dokaže i uzdah koji joj se otme sa usana.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant