Pusti me!

465 19 4
                                    

▪60.DIO▪
■ANA POV■
Ne mogu izdržati više ovdje. Postaje previše teško živjeti bez Haretovih pogleda i zagrljaja. Zatočena u ovu mračnu sobu s iščekivanjem kada će se nešto desiti, previše utječe na mene. Tražila sam bilo kakav način, put, izlaz odavdje, ali toga nema. Ostaje samo da vidim šta će se desiti sljedeće. Umor me je savladao pa su se oči počele sklapati. Lupa vrata od zid me natijera da otvorim umorne oči, ali se zadržim u istom položaju. Leđima okrenutim prema vratima. Tko je ovaj put došao i šta će se dogoditi?
T: Spavaš.
Zaključa vrata nakon što izgovori. Tudor. Pomislila sam na trenutak da je otišao, ali kada sam čula korake. Svaka nada je potonula. Priđe mi i spusti ruku na moja leđa. Zatvorim oči s nadom da ću pokušati odglumiti da spavam.
T: Po disanju ti osjetim da ne spavaš. Nemaš potrebu da glumiš. Otvori oči.
Neću ih otvoriti. Ne možeš mi ništa. Ostanem ležati zaklopljenih očiju sve dok ne spusti ruku na dupe. Trznem se i ustanem pa pogledam u njega.
T: Vidiš kako imaš lijepo buđenje.
A: Šta pokušavaš?
Ustanem sa kreveta, ali i on dođe do mene pa me uhvati za kukove i privuče sebi. Okrenem glavu od njega pa tada osjetim jak stisak na vratu.
T: Budi mirna da te ne boli.
Pokušam ga gurnuti od sebe, ali mi uhvati ruke i okrene me od sebe pa baci na krevet tako da sam završila na stomaku, a on na meni. Zavezao mi je ruku i počeo ostavljati poljupce po mom vratu. Gadim se sama sebi zbog ovoga.
A: Pusti me. Molim te!
T: Imala si priliku. Nisi je iskoristila. Sada gledaj kako ću ja svoju priliku da iskoristim.
Stavi mi ruku na zadnjicu pa je stisne jače. Prevrnem očima jer ne mogu ovo da izdržim.
T: Hoćeš li mi se okrenuti ili ću te sam okrenuti?
A: Ostavi me.
Smijeh s njegovih usana se proširi čitavom sobom ili što je ovo već.
T: Opusti se. Uživati ćeš isto koliko i ja.
A: Mrzim te.  Proklet da si!
T: Volim grube riječi.
A: Rekao si da mi nećeš ništa.
T: Predomislio sam se.
Počne duboko da mi diše na uho, istovremeno ga grickajući. Rukama je šarao niz tijelo dok su mi se oči punile suzama. Nemam način da se izvučem iz njegovih ruku, ruke su mi zavezane, a sjedi mi na nogama. Šta sada da uradim? Kako da ga gurnem? Obrazi su sve više bili nakvašeni suzama. Jecaji su se otimali i izlazili iz mene. Pocijepao mi je majicu i ono što je slijedilo je smrt za mene.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaWhere stories live. Discover now