Željan sam tvojih zagrljaja.

474 16 10
                                    

▪73.DIO▪
■LEON POV■
Gledam u nju, ne mogu prestati da je gledam. Nikada nisam vidio ljepšu ženu u životu. Zaljubio sam se, siguran sam u to. Ona noć, Sarin rođendan, noć kada sam upucan, a opet najljepša noć u mom životu. Upoznao sam nju, djevojku u koju sam se zaljubio odmah kada sam je ugledao. Ja, koji sam se teško zaljubljivao, isti taj ja kojem nije ljubav bila bitna. Sada sam spreman da se žrtvujem za nju.
H: Jesi li gladan, žedan?
Skreće s teme. Ne želi ni da priča sa mnom o ovoj temi, a tako sam se zaljubio, mnogo sam se zaljubio. Volio bih da je uvijek pored mene, da je mogu čuvati za ruku, grliti je i odmarati uz nju. Naravno da me ne želi, šta će joj netko tko mora da leži, netko tko ne može da šeta sa njom konstantno. Ne trebam joj ja ovakav nikakav. Bolestan. Ranjen. Povrijeđen. Bez snage. Moram biti smiren, ne mogu navaljivati na nju koliko god da je želim. Trebam se pomiriti sa činjenicom da ona mene ne želi.
L: Nisam. Ajde i ti da se odmoriš.
Pustim joj ruku kako bi mogla ustati i otići, ali ona ipak ostane sjediti pored mene. Skrenem pogled u stranu, kako me je hladno ignorisala. Zašto sam to rekao kada se njoj sviđa drugi dečko? Odbila je i upoznavanje zbog njega. Oh kako si samo sretan, ti sretniče koji je imaš.
H: Nisam umorna. Trebam se brinuti i za tebe.
L: Mogu sam. Ako mi budeš trebala zvati ću te.
Osjetim stisak na ruci pa pogledam u nju i vidim njezinu ruku na mojoj. Kako mi prija tvoje društvo, moja Hel.
H: Dečko koji mi se sviđa si ti.
U jednom dahu izgovori poprilično brzo i mene ostavi bez daha, bez riječi. Šta da kažem? Osmijeh joj je sve rekao, ali naravno da i riječima trebam potvrditi. Pridignem se u sjedeći položaj i omotam ruke oko nje, grlim je, osjetim njezine otkucaje srca i sve što želim je da ovaj trenutak ne prestaje.
L: Zaljubljen sam u tebe, Hel. Zaljubljen.
Odmakne se od mene i obadvije ruke stavi na moje obraze. Gleda me, ne prestaje, a moji otkucaji srca su sve jači i brži. Spustim ruku na njezin obraz pa sklopim oči i približim usne njezinima i ostavim poljubac koji nije trajao kratko kako sam mislio naprotiv ona ga je produžila, a meni je mnogo prijalo. Kada smo se odmakeli jedno od drugog, pitao sam možda pitanje za koje je bilo prerano.
L: Želiš li biti moja?
H: Želim biti tvoja Hel.
S olakšanjem sam počeo da dišem nakon njezinog odgovora. Nisam ga očekivao, a pogotovo ne tako brzo.
H: Znači li to da si i ti moj Leon?
L: Samo sam tvoj, Hel.
Sada je ona mene poljubila, neočekivano, a prelijepo.
H: Hoćeš li da nam spremim da jedemo?
L: Više bih da legnemo i odmorimo.
H: Ako si gladan, prvo ćemo jesti pa onda.
L: Gladan sam te, Hel. Željan sam tvojih zagrljaja.
H: A ja tvojih usana.
L: Željan sam te.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant