Nisam znala da je on član njihove mafije.

402 19 7
                                    

▪96 .DIO▪
■SARA POV■
Nisam mogla više da ga slušam. Sjela sam u automobil i krenula, ni sama nisam znala gdje, ali sam željela otići što dalje od njega. Izdao me je. Mislila sam da je iskren prema meni, a on me je lagao. Ostavila sam sve zbog njega, ostavila sam Roberta koji je uvijek bio tu, osobu kojoj sam iskreno značila, njega koji me nikada ne bi ostavio ni povrijedio, a otišla onome koji me je ostavio kada sam ostavila sve što sam imala. Glupačo. Udarim šakama od volan kada zaustavim automobil pored ceste. Suze su klizile niz obraze, a jecaji su izlazili s usana. Osjećam se ostavljeno. Napušteno kao nikada do sada. Bol se sve više širila mojim tijelom, postala je nepodnošljiva. Sjećanja su navirala i još me više uništavala.
▪FLASHBACK▪
R: Pa van svake pameti je biti sa njim, a znaš da smo jedni naspram drugih.
S: Nisam znala da je on član njihove mafije.
R: Nemoguće je to ne znati, Saro.
Prebacio je na cd snimak na kojem se jasno vidila ubica i pri tom ustao.
R: Mi ostajemo zajedno, ali ti ovo nije trebalo.
S: Da sam znala, sigurno ne bih bila s njim.
▪END OF FLASHBACK▪
Lagala sam ga. Znala sam sve o njemu, a opet sam bila s njim. Zavoljela sam ga misleći da razlike između nas neće biti problem. Očekivala sam da ćemo zanemariti neprijateljstvo između njih. Nadala se dobrom, a dobila to da sam ostala povrijeđena. Nemam gdje otići, a u automobilu ne mogu provesti život. Novca za boravak u hotelu nemam, a ni radno mjesto od kojeg bi si mogla nešto priuštiti. Jedino riješenje mi je da se vratim njima, a kako će me prihvatiti? Imam li hrabrosti da ih pogledam u oči nakon svega što sam im uradila?

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz