▪26. DIO▪
■ANA POV■
Privuče me u zagrljaj i u tom trenutku čujemo Helenin vrisak koji se prolomio kućom. Razmijenili smo poglede, a Hare i Roberto su krenuli prema vratima uz riječi.
H: Ne izlazite.
R: Zaključajte se.
Nisu stigli ni da uhvate za kvaku, izlazila sam na vrata dok je Sara išla za mnom. Čim sam izašla vidjela sam Helenu kako stoji s rukama preko usana i gleda u pravcu vrata. Pogled sam prebacila na isto mjesto i već su tamo bili Hare i Roberto pored Leona koji je ležao u lokvi krvi. Sara je stojala pored mene dok sam osjećala da gubim snagu u nogama i odjednom nisam čula apsolutna ništa. Nijednu riječ koju su upućivali meni nisam čula kao ni one koje su međusobno razmijenjivali. Gledala sam u Saru koja je bila kod Helena i pomogla joj da sjedne na krevet. K vragu Ana, dođi sebi! Udahnem duboko par puta i približim se Haretu pa stavim ruku na njegovo rame dok je on čučao zajedno s Robertom iznad Leona.
A: Zovi hitnu Saro!
R: Zvala je.
Jedva izgovori pa pogleda u mene, Hare je kao skamenjen ostao u istom položaju. Suze su se spustile niz moje obraze. Ne možemo ostati bez njega, ne smijemo to dozvoliti.
S: Biti će dobro, jak je Leon.
Grlila je Helenu i pokušavala je utješiti dok su iz nje jecaji izlazili i suze. Držala je Sarinu ruku i gledala prema ovamo, tačno prema Leonu.
H: Mislila sam da ću biti sretna s njim. Svidio mi se.
S: Biti ćete sretni zajedno.
H: Ne.
Tiho izgovori i tada začujem sirenu hitne pomoći. Odem do vrata koja su već bila otvorena i pustim medicinsko osoblje u kuću. Stave ga na nosila i narede nam da se sklonimo od njega.
H: Ja idem za njima.
Hladno izgovori gledajući za njima koji su Leona iznijeli.
R: Idem i ja s tobom.
H: Ti ostani sa Sarom i Helenom, doći će policija da uzme izvještaj.
Mene ne spominje. Znam da mu je teško i meni je, ali se ne ponašam kao da ga nema.
H: Ana ide sa mnom.
Uzme me za ruku i na trenutke ostanem bez zraka. Nisam očekivala da će me povesti sa sobom.
S: Čuvajte se i sve nam javljajte.
Govorila mi je Sara dok smo se grlile. Klimnem glavom u znak potvrde i odem do Helene pa je zagrlim i izgovorim.
A: On je jak. Izvući će se.
Stanem kod Sare i Roberta koji su pričali sa Haretom i tiho izgovorim.
A: Čuvajte Helenu.
R: Ne brini, brate.
Nisam čula šta je Hare rekao, ali sam vidjela da je Roberto smireniji i da neće dozvoliti da se desi još nešto pored ovoga. Hare se okrenuo i krenuo prema vratima pa prije nego što sam uspjela da krenem za njim. Robertove riječi su me zaustavile.
R: Nije dobro Ana, moraš ga čuvati ovaj put. Može se desiti da će isfrustriran reći nešto što ne misli, a ti budi pametna pa se ne ljuti. Važi, zna brat šta ti govori?
Uvučem mu se u zagrljaj i snažno ga zagrlim. Sigurna sam da zna zbog čega je rekao. Hareta nikada nisam vidjela u ovakvom stanju. Tko zna šta se može od njega sve očekivati? Izvučem mu se zagrljaja kada čujem Saru.
S: Nemoj da se još ljuti što te čeka. Molim te čuvaj vas obadvoje, za kuću se ne brinite, Roberto i ja ćemo sve srediti.
R: Idi da te ne čeka i javljaj nam.
Klimnem glavom potvrdno par puta i u par brzih pokreta obujem tenisice i izađem iz kuće. Hare je već vidno ljut čekao u automobilu, a kada sjednem, doda gas bez izgovorene riječi. Tišina je tekla cijelo vrijeme dok se sve veća zabrinutost ocrtavala na njegovom licu kao i napetost među nama.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Partner u zločinu 《II sezona》- Završena
AçãoDobrodošli u II sezonu priče: "U kriminalu nema osjećaja", nastavljamo s pričom "Partner u zločinu". Nadam se druženju kao i u prvoj sezoni. Naš Hare je napokon priznao našoj Ani što osjeća no kako će se stvari odvijati između njih? Je li spreman da...