Došao sam da se zabavim.

456 18 6
                                    

▪54.DIO▪
■HARE POV■
Plan je smišljen. Momci su dobili naređenje još je samo ostalo da se pričeka da se sprovede u djelo. Zvuk zvona me prekine u razmišljanju pa ga dohvatim sa stola nakon što otpijem gutljaj konjaka.
H: Reci?
xxx: Šefe. Uradili smo što ste tražili.
H: Šta ste uradili?
xxx: Viktor je tamo gdje ste tražili da bude.
Osmijehnem se široko jer tek sada slijedi zabava.
H: Bravo, momci! Dolazim odmah.
Prekinem poziv i potegnem još jedan gutljaj prije nego što izađem iz sobe. Sada ću da se zabavim. Moje vrijeme je došlo i prije očekivanog. Nisam bio siguran da će uraditi ovako veliku stvar za ovako kratko vrijeme. Žuri im se za novac ili da se dokažu? Nije sada ni bitno. Mnogo važnije stvari su mi prioritet. Roberto je sa Sarom i neću ga zvati neka uživaju ionako želim da se sam obračunam sa njim. Sjednem u automobil i za par minuta brze vožnje sam bio blizu šume gdje sam naredio da ga dovedu. Parkiram iza tamice i s uzbuđenjem krenem prema vratima. Otključam vrata i prvo što me dočeka je zavezan Viktor na stolici. Znali su šta želim da vidim pa su mi to i omogućili. Za stolom su sjedila moja dva momka i smješkala se.
xxx: Došli ste, šefe.
H: Došao sam da se zabavim.
Gledao me je blijedo dok su mu usta bila zalijepljena širokom trakom.
xxx: Nismo mogli da ga slušamo kako krešti pa smo mu zalijepili žvalje. S obzirom da niste dozvolili ništa da mu uradimo.
H: Želim da se sam igram sa njim.
Odlijepim mu traku sa usta pa čujem jauk. Nije to ništa kako ćeš tek da jaučeš.
H: Gdje je Ana?
V: Sa mojim momkom je.
Krv mi sjuri u mozak i ljutnja ispliva na površinu pa se pesnica nađe na njegovom licu. Unakaziti ću te nisi ni svjestan kako.
V: Zabavljaju se.
Provocira. Namijerno to radi. K vragu! Izgubiti ću kontrolu, neću se moći kontrolisati i ubiti ću ga, a da neću saznati gdje je Ana. Ne smijem to, bar ne još. Kada je nađem, kada je budem imao pored sebe onda ću moći da ga lišim života sa zadovoljstvom, ali ništa prije toga.
V: Već sada su na aerodromu. Odletiti će daleko, što dalje od tebe.
Udarim ga šakom preko usta pa izgovorim.
H: Sve su prilike da ćeš ti odletiti tamo odakle si došao.
V: Ona te ne želi. Kako ne shvatiš?
Laže! Siguran sam da me želi. Siguran sam u ljubav koju osjeća prema meni. Isto tako sam siguran da ću je zagrliti što prije.
xxx: Možemo li i mi da se zabavimo sa njim, šefe?
H: Ne možete. Slobodni ste. Budite u pripravnosti, zvati ću vas ubrzo.
xxx: Vidimo se.
Izađu i ostave nas same. Zaključam za njima pa se vratim njemu i pogledam u te prljave oči. Gadi mi se. Idiot.
H: Što prije odlučiš da progovoriš, prije ću te pustiti.
V: Ana je jedino što ti je drago. Zar ću reći gdje je?
H: Ne moraš. Ima i drugi način da se sazna.
Nakon tih riječi mi zazvoni telefon. Tko je sada i šta hoće? Izvadim telefon iz džepa i kada vidim čiji je poziv, javim se.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora