▪79.DIO▪
■LEON POV■
Nije željela razgovarati dok ne raskloni suđe koje smo isprljali i stavi ga u perilicu. Mene je istjerala iz kuhinje uz riječi da ne može raditi jer je ometam. Napetost je sve više rasla u meni. Šta ako shvati da sam u pravu i ostavi me? Možda me neće željeti više ni u stanu.
H: Završila sam.
Prekine me u razmišljanju njezin glas, a ubrzo se i nađe pored mene. Sjedila je do mene i čuvala me za ruku. Ne znam zašto, ali svaki put kada ima priliku da me uzme za ruku, to i uradi. Ne smeta mi naprotiv uživam u svakom dodiru. Došlo je vrijeme za razgovor. Ispušem zrak iz sebe pa pogledam u nju.
L: Možemo sada razgovarati?
H: Naravno, možemo uvijek.
Spoji nam poglede, a onda spustim ruku na njezinu odnosno naše jer su bile jedna u drugoj.
L: Hel, jesi li svjesna s kakvim momkom si u vezi?
H: S najboljim!
S osmijehom na licu izgovori, oh kako mi prijaju te tvoje riječi, ali se bojim da ne znaš ništa o meni.
L: Bolestan sam.
H: Ne govori tako. Oporaviti ćeš se skroz.
Volio bih da je tako, ali možda i ne bude. Naredna kontrola će pokazati hoće li to biti tako ili ipak neće.
L: Ne mogu da hodam kako treba, hodam samo malo, a ti možda želiš momka s kojim ćeš šetati, trčati, obilaziti dućane.
H: Meni je draže sjediti kod kuće s tobom nego sve to što si naveo s nekim drugim.
L: Zaslužuješ da obilaziš razne destinacije, da uživaš u vezi.
Govorio sam riječi koje su me boljele znajući da joj trenutno ne mogu pružiti ono što zaslužuje.
H: Moj čitav Svijet je u tebi. Kako onda možeš reći da ne obilazim? Sada znači da imam čitav Svijet jer imam tebe.
Otkucaji srca su se povećavali poslije Heleninog govora. Sretan je onaj koji te ima, a ti zaslužuješ svu sreću koju ti ne mogu pružiti.
L: Treba ti netko s kim ćeš stvarati uspomene.
H: Onda nemoj pomišljati da me ostaviš jer si jedina osoba s kojom želim da stvaram uspomene.
Zašto me svaki put demantuješ? Hoćeš li me nekada kriviti što te nisam otjerao od sebe? Možda ćeš da me proklinješ, a tada ću biti bespomoćan da bilo šta uradim jer ćeš mi dati mladost. Zaljubljen sam u tebe, priznajem. Tko se ne bi zaljubio u osobu poput tebe? Punu razumijevanja, toplote i ljubavi. Želim da budemo zajedno, ali možda to nije ispravna stvar jer ne znaš ono što ja znam. Narednom rečenicom ćeš saznati i ti.
ESTÁS LEYENDO
Partner u zločinu 《II sezona》- Završena
AcciónDobrodošli u II sezonu priče: "U kriminalu nema osjećaja", nastavljamo s pričom "Partner u zločinu". Nadam se druženju kao i u prvoj sezoni. Naš Hare je napokon priznao našoj Ani što osjeća no kako će se stvari odvijati između njih? Je li spreman da...