Biti će mu drago što je imaš.

501 15 3
                                    

▪31. DIO▪
■ANA POV■
Ušla sam u kuću gdje su me dočekali njih troje na krevetu, a Helena? Gdje je Helena? Sara čim me je vidjela, ustane i dođe do mene pa me zagrli.
S: Kako si?
A: Kako moram.
Zajedno dođemo do fotelje pa i zajedno sjednemo na nju. Nije mi puštala ruku što mi je odmah dalo znak da situacija nije dobra.
A: Kakva je situacija, šta se dešava?
H: Neka ti Ojur odgovori.
Pogledam u njega koji mi je to rekao tako ozbiljno kao da od njega mogu saznati šta ae dešava.
R: Smirite. Nije vrijeme za svađe.
H: Niti se svađam niti mi je do svađe. Ne znam zašto si došla.
A: Zato što živim ovdje.
Odgovorim potpuno svjesna da ako poželi mogu izaći odavdje kada mi naredi.
A: Jesi našao tko je?
Pitam Roberta koji mahne glavom.
R: Netko je srušio sistem i izbrisao snimak.
Usne mi se razdvoje poslije njegove izjave.
A: Ne mogu da vjerujem. Šta ćemo sada?
H: Ti idi Čengiću, možda ti on pomogne i bude podrška.
Prevrnem očima na njegovu izjavu.
A: Šta ti je rekla ona medicinska sestra kada te je zvala?
H: Ništa.
S: Robi, poslao mi je kod.
Pogledam u nju koja pruža Robertu telefon.
A: Kakav kod?
R: Idemo Saro.
Nije mi nitko ni odgovorio na pitanje, a Roberto i Sara su izašli iz dnevne.
A: Gdje je Helena?
Krene ustati, ali ga spriječim, uzimajući ga za ruku.
H: Helena spava, a mene pusti. Odmah!
A: Neću. Šta mi možeš?
H: Nisi zanimljiva, Ana.
Istrgne ruku iz moje i ode u kancelariju. Gdje ću ja i šta ću raditi? Svi su otišli za nekim obavezama, a meni nije ništa rečeno. Pa ništa onda ću da pospremim ovaj nered u kući. Samo što sam krenula da raspremim, čujem Helenu kako me doziva.
H: Ana?
Podignem pogled prema njoj i vidim da gleda u mene.
A: Molim?
H: Mogu li ti pomoći?
A: Nema potrebe, brzo ću završiti. Ti sjedi i odmaraj.
H: Molim te.
Radile smo kuću, sklanjale smo stvari sve dok nije naišla na Leonovu duksericu koju je uzela i prinijela licu pa je mirisala.
H: Mogu li je uzeti?
A: Uzmi. Biti će mu drago što je imaš.
Počela je da me ispituje pitanja vezana za njega, a na svako koje sam znala odgovor i dobila ga je. Rijetki su odgovori na koje nisam znala šta da kažem jer ovdje smo dugo pa znamo sve jedni o drugima. Dok smo pričale o njemu, očekivala sam da će se pojaviti, da će ući u sobu i zapjevati kako to on inače i radi, ali ga nije bilo. Leona nema, nema onog smijeha, nema razgovara s njim, ali će biti. Ostaje samo nada da će nam se vratiti što prije.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant