Nikada te nema pored mene.

460 17 2
                                    

▪56.DIO▪
■ROBERTO POV■
Radi sve sam bez da pomisli kako bi mu bilo lakše da smo zajedno u tome. Kao da je samo njegova Ana, kao da nikome ne znači osim njemu. Razumijem da je voli i da želi ostvariti to zbog nje, ali ne razumijem kako ne pazi na sebe. Ni ne pomisli na sebe, ne misli šta mu se sve može desiti jer eto uvijek se oslanja na to da je jak i kako mu nitko ništa ne može.
S: Ljubavi.
Zagrli me pa spusti glavu na moja prsa. Prstima prođem kroz njezinu kosu i izgovorim.
R: Moram ići srediti za Leona. Ostani kući. Doći ću čim završim.
S: Fališ mi, trebaš mi.
R: Proći će i ovo pa ćemo biti zajedno.
S: Možeš li pomijeriti za malo poslije? Samo da budeš sa mnom još malo.
R: I ja bih se volio maziti, ali me obaveze čekaju. Ne mogu ih pomijerati kako kome paše.
Mislio sam da će imati bar malo više razumijevanja za stvari oko sebe. Nisam očekivao ništa pretjerano samo sam želio razumijevanje.
S: Da želiš, mogao bi.
R: Hoćeš li da se smiriš malo? Situacija nije laka nikome, trebala bi da razumiješ.
S: I ti bi trebao da razumiješ da mi trebaš, ali te očito boli briga za mene.
Počela je histerisati, a to mi nije trebalo nikako. Gubio sam strpljenje sve više iako sam se trudio ostati priseban.
R: Samo razumijevanje tražim.
S: Nikada te nema pored mene.
R: Želim li da je tako?
S: Da ne želiš bio bi pored mene.
R: Ana je kod Viktora. Leon je u bolnici. Helena je daleko i ne baš u dobrom stanju, a ti tražiš da se mazim s tobom!
Frkndm ljutio. Bijes je sve više navirao, a strpljenje je potpuno iščezlo. Kako može da se ponaša ovako prema meni? Zar joj nije dovoljno što se trudim da joj udovoljim kada sam pored nje?
S: Idi.
R: Pa i idem. Moram mu srediti da se može liječiti.
Izađem iz kuće bez pozdrava. Nemam više ni volje, a ni strpljenja. Kako netko može biti tako nezadovoljan? Udarim šakom od volan prije nego što krenem. Kako je Ana? Kakvo će me stanje zateći u bolnici? S Helenom se slabo čujem zbog obaveza koje imam, a Sara na sve to dodaje neke svoje hirove.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora