Izgleda da nam ne ide.

522 15 10
                                    

▪33.DIO▪
■ANA POV■
Gledam u njega koji gleda u sve osim u mene. Divno. Sjednu na fotelje, Robi do mene, a on do Sare.
R: Imamo problem.
Pogledam u njega koji je ugledao u Haretu i vjerovatno od njega očekivao da izgovori, ali s obzirom da on nije ništa rekao, Roberto je rekao riječi zbog kojih sam ostala zatečena.
R: Hare mora da ide na mjesec dana odavdje.
S: Molim?
H: Leon je trebao da ide, znaš i sama to, ali s obzirom da se ovo desilo, nema tko drugi nego ja.
Snaga me je izdavala dok su se usne nesvjesno razdvojile, a suze nakupile u očima. Kako misli neće ga biti mjesec dana ovdje?
S: Hare o čemu govoriš, a Ana?
Roberto me je uzeo za ruku i jače stisnuo kao da je znao šta je sljedeće što će reći.
H: Ovo će nam dobro doći da vidimo šta ćemo s našim odnosom.
A: Kako misliš šta ćemo s našim odnosom?
H: Previše se svađamo, Ana. Odmori se malo od mene i od veze.
A: Šta hoćeš s tim da kažeš? Ostavljaš me?
H: Pričati ćemo o tome poslije. Sada moram do bolnice da uplatim.
R: Pošalji na račun brate.
Mahne glavom i doda nakon što ustane.
H: Ne daju brate. Moram lično.
R: Da idem s tobom?
H: Ostani sa Sarom. Brzo se vraćam.
Izađe iz kuće bez pozdrava kao da nismo zajedno, a možda i nismo. Možda će me ostaviti jer one riječi ne bi nikada rekla osoba koja želi ostati u vezi. Gledala sam ispred sebe dok su moje misli bile kod njega.
R: Ana, šta je s vama?
A: Izgleda da nam ne ide.
S: Nemoj tako govoriti. Sve se može riješiti.
A: Čuli ste sami sve.
Odgovorim kratko, nisam imala snage da pričam o tome kako ćemo se rastati, a pogotovo ne o njegovom odlasku. Uđem u sobu i stanem kraj prozora gledajući u nebo i tražeći odgovor na trenutnu situaciju.

Partner u zločinu 《II sezona》- Završenaحيث تعيش القصص. اكتشف الآن