▪57.DIO▪
■HARE POV■
Moj put prema kući se okrenuo u samo jednoj sekundi i završio na putu prema policiji. Pored svega što se dešava, samo mi je još ovo falilo da upotpuni sve. K vragu! Stigao sam ispred i bio spreman da me privede ako treba, ali nakon što nađem Anu. Uđem unutra i potražim policajku koja me je nazvala i obavjestila da trebam doći.
xxx: Stigao si.
Okrenem se prema glasu koji mi se obraćao i ugledam visoku plavušu kako mi prilazi.
H: Jesam.
Pruži mi ruku pa uzvratim.
xxx: Dragana, drago mi je!
H: Hare.
D: Znam. Idemo u sobu za ispitivanje.
Slijedio sam je dok se ona svakih malo okrećala prema meni. Da sam mislio pobijeći, sigurno ne bih sam došao ovamo. To je razmišljanje policajaca.
D: Sjedi.
Sjednem na stolicu, a ona zaključa vrata. Zašto je zaključala vrata? Ništa mi nije jasno. Umjesto da sjedne na stolicu, sjedne na dio stola koji se nalazio ispred mene.
H: Zbog čega sam dobio poziv?
D: Dugo već pokušavam doći do tebe.
Podignem obrvu jer još nisam dobio odgovor na postavljeno pitanje.
D: Napokon sam saznala ime i pronašla te. Da gubim vrijeme nije mi u planu.
Ruku stavi na moje rame nakon što ustane i približi mi se. Gledao sam u nju očekujući što će dalje reći, ali kada sam vidio da neće ništa, postavim pitanje na koje dobijem odgovor bez razmišljanja.
H: Šta želiš od mene?
D: Tebe. Želim tebe!
Drugu ruku spusti na slobodno rame pa ostanemo u tišini par trenutaka.
H: Morati ćeš da tražiš dalje jer ja imam djevojku.
D: Kako je imaš, tako ćeš i da je ostaviš.
H: Ni u kojem slučaju.
Nikada ne bih ostavio Anu, ma koliko god drugih da mi se nudi. Ona je uzela moje srce, ali mi poklonila svoje. Lud bi bio da je prevarim, a pogotovo ostavim. Strpi se još malo, malena i biti ćemo zajedno. Naći ću način. Pronaći ću te. Dovesti ću te sebi i više nikada neću dozvoliti da se razdvojimo.
D: Nema veze. Ne smeta mi tvoja djevojka. Ionako želim tebe, ona je nebitna.
H: Odmakni se od mene.
Nije me poslušala naprotiv htjela je da mi sjedne u krilo, ali sam je zaustavio. Prst mi stavi na usne i pokuša da me ušuti.
ESTÁS LEYENDO
Partner u zločinu 《II sezona》- Završena
AcciónDobrodošli u II sezonu priče: "U kriminalu nema osjećaja", nastavljamo s pričom "Partner u zločinu". Nadam se druženju kao i u prvoj sezoni. Naš Hare je napokon priznao našoj Ani što osjeća no kako će se stvari odvijati između njih? Je li spreman da...