Pogledaj u papirima.

491 16 1
                                    

▪41.DIO▪
■HARE POV■
Šta ako su moje sumnje istinite? Ako Lina ima veze sa Viktorom? Napetost se prožimala tijelom dok su sve gore misli prolazile kroz glavu. Stojim kao zakopan u mjestu dok gledam Saru kako me preplašeno gleda, a Roberto je problijedio.
H: Ostanite tu.
Izgovorim i bez čekanja na njihove odgovore izađem iz sobe u kojoj je Leon nepomično ležao, bez pogleda, bez glasa, spava. Brzim koracima odem na šalter kako bi potražio Linu, medicinsku sestru koja je poslala moju Anu. Naslonim ruke na šalter i nagnem se preko istoga približavajući se sve više djevojci koja je sjedila na stolici i popunjavala neke papire.
H: Gdje je Lina Golubar?
Odmah podigne pogled prema meni i u tom trenutku shvatim koliko sam zapravo glasno izgovorio. Problijedi i slegne ramenima odgovarajući na postavljeno pitanje.
xxx: Završila je s poslom za danas.
Klimnem glavom potvrdno, ali joj ne dozvolim da nastavi s poslom već nastavim konverzaciju.
H: Gdje živi?
xxx: Ne znam. Nova sam ovdje.
Udarim šakom od pult i na taj potez se mlada djevojka strese pokazujući mi strah. Lako ću saznati sve što me zanima.
H: Pogledaj u papirima.
xxx: To nije u planu mog posla i ne smijem.
Ponovim postupak od maloprije i pult se zatrese zbog jačine udarca, ali se i ona strese.
H: Rekao sam da nađeš.
Nikoga nije bilo pa su mi okolnosti bile olakšane, ne moram se svađati s ostalima. Njoj naredim, ona to ispuni, a ja saznam i završena priča s njom. Izdiktira mi njezinu adresu poslije čega se pristojno zahvalim i okrenem prema izlazu iz bolnice.
xxx: Ako Vas zanima, radi otkazni rok.
Prije nego što sam uspio da odem, začuo sam riječi zbog kojih sam se sledio. Vratim se do nje i nastavim ispitivati.
H: Zbog čega?
xxx: Ne znam. Nisam mnogo informisana. Znam da sam na njezinom mjestu kada ode, a do tada ovdje.
H: U redu! Ne smiješ reći da sam pitao, okej?
xxx: U redu, gospodine!
H: Nazovi me na ovaj broj ako saznaš nešto novo. Biti ćeš nagrađena.
Pružim joj karticu, a od nje dobijem kratki osmijeh.
xxx: Javiti ću Vam.
Nisam htio gubiti vrijeme, za par trenutaka sam bio u automobilu i vozio na adresu koju sam dobio. Nadam se da ću ih naći tamo.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora