Lopove.

403 20 0
                                    

▪92.DIO▪
■HARE POV■
Već dugo vremena pokušavam da nađem vrijeme za odmor, ali mi nije polazilo za rukom zbog toga što sam svima njima udovoljavao. Sada je izvanredna prilika da se spremimo i odemo na odmor. Robertu će dobro doći da se skloni neko vrijeme odavdje, a Ana i ja ćemo dobiti priliku da uživamo jedno u drugom ne mareći za posao i obaveze.
H: Idemo na odmor.
Dobijem čudan pogled od Roberta, a zatim se kratki osmijeh pojavi na Aninom licu. Siguran sam da znam na šta je pomislila, na tu pomisao mi se zažari stomak.
R: Ne. Ja ostajem raditi.
H: Svaki put sam te slušao kada si mi nešto tražio, a ovaj put ja tražim da idemo.
Ana sjedne pored njega i prebaci ruku preko njegovog ramena uz kratki pogled posvećen meni. Nakon toga sva njezina pažnja je bila samo na njemu.
A: Treba nam mir i odmor, a ovdje ga ne možemo dobiti.
R: Ne mogu ići, imam posla.
Gledao sam u nju koja ga je pokušavala uvijeriti da treba ići, a on se vješto izvlačio samo da bi ostao ovdje. Nećeš ostati. Ići ćemo.
A: Helena će se radovati kada čuje da ćeš doći.
R: Vas dvoje idite, ostati ću. Treba mi vremena.
A: Treba ti vremena, ali ne ovdje. Molim te, braco.
Prstima prođe kroz njegovu kosu zatim dobijem pogled i klimanje glavom. Nije joj mogao reći ne, to je razlog zbog kojeg sam i pustio da ona riješi s njim. Nisam se htio miješati jer sam vjerovao u nju. Znam koliko je malo treba da mene nagovori. Ta djevojka je posebna, moja.
H: Spremanje! Večeras krećemo.
A: Neka ih netko nazove i kaže da stižemo.
H: Robi, hoćeš ti?
R: Može. Nije problem. Idem se spremati.
H: Važi.
Roberto ode, a nas dvoje ostanemo, sami. Kada je bila sigurna da je izašao iz dnevne, ustane i približi mi se. Ruke spusti na moja ramena i sjedne mi u krilo, gledajući me ravno u oči. Nije trebala ništa uraditi, lud sam za njom. Usnama krenem prema njezinima, ali se odmakne uz osmijeh.
A: Poslao si ga da se sprema, a ti se ne spremaš.
H: Lopove. Treba mi snage da se mogu spremati.
Uzvratim joj osmijehom i dočekam usne na svojima. Kratko me poljubi i odmakne se.
A: Ako nastavimo, nećemo se spremiti.
Znao sam na šta misli isto kao što sam znao da je istina što kaže. Dozvolio sam joj da ustane iz krila i ode u sobu, ali zajedno s njom sam otišao i ja.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang