Poželjela sam te.

590 16 1
                                    

▪18.DIO▪
■SARA POV■
R: Ne vjeruješ mi.
Kao oštrica mača me presijeku njegove riječi s kojima mi dadne do znanja da ipak nije onako kako ja želim. Ljut je, a kako i da ne bude? Za sve sam ja kriva. Ja i moja brzopletost. Uzmem ga za ruku i spojim pogled s njegovim, razočaranim očima.
S: Ja.. ja vjerujem ti.
Odmahne glavom u negativnom smijeru i frkne posve razočarano. Šta sam ovo uradila? Nisam mogla uraditi ništa gore nego ostati bez momka kojeg volim.
R: Sada si slobodna djevojka.
Cijelo tijelo mi se naježi dok srce zatitra. Oči mi zasuze pa se mala, sitna suza spusti niz obraz. Pustim njegovu ruku i odmaknem se od njega pa se naslonim na zid dok vješto izbjegavam susret pogleda.
R: Rekao sam da ću uraditi sve za tvoju sreću. Otići ću večeras.
Otme mi se jecaj pa osjetim stisak na ruci potom njegov miris dopre pravo do mene s tim izazivajući još veće bolove. Razaranje. Ostajem bez njega, a povodom toga ne mogu ništa da uradim.
R: Nemoj plakati.
Oči su gledale njegove dok su iz njih lile suze, nisam ni pokušala da ih zaustavim, a kako bih i mogla? Gotovo je. Više nije moj, a tako sam se nadala da ćemo se pomiriti. Želim pripadati samo njemu i da on bude samo moj, sada i uvijek.
S: Ne ostavljaj me.
Kroz jecaje izgovorim pa dobijem dubok pogled s podignutim obrvama.
R: Ti si mene ostavila.
S: Kajem se.
Tiho, ali dovoljno glasno da čuje izgovorim. Rekla sam istinu, a puštanje moje ruke mi je ostavilo jasan znak.
R: Sada je kasno.
Znala sam da je gotovo čim mi je ruku pustio. Izgubila sam snagu u nogama i nemoć ju je zamijenila, a pokreti njegovog tijela prema ulazu u kuću su me ostavili paralizovanu. Gledam dečka kojeg volim kako odlazi od mene, ostavlja me i ako sam ja njega ostavila sinoć i bez obzira na sve to, ne radim ništa da bi ga zadržala pored sebe.
S: Stani!
Dugo nisam povisila ton glasa, ali sada se i to desilo. Morala sam da uradim nešto da ga zaustavim. Ne smijem dozvoliti da ode. Okrenuo se prema meni i čekao šta ću uraditi. Približim mu se i dlanove spustim na njegove obraze i ostavim poljubac na usnama kojih sam željna. Uzvratio je, nije se opirao naprotiv produbio ga je igrajući se i jezikom, a rukama je čvrsto držao moje kukove.
R: Šta radiš ovo?
Odmakne se par milimetara od mene, sasvim dovoljno da nam spoji poglede i da uputi pitanje na koje slegnem ramenima.
S: Poželjela sam te.
R: Meni nije problem da te poljubim kada to poželiš, ali nemoj sebi raditi to.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora