O čemu razmišljaš?

457 20 10
                                    

▪88.DIO▪
■SARA POV■
Čuvam ga za ruku dok mi je glava naslonjena na njegovo rame, a pogled usmijeren na cestu kojom idemo. Nakon dugo vremena osjećam šta znači biti sretna, ispunjena i voljena.
V: O čemu razmišljaš?
Iz razmišljanja me trgne njegov glas pa s osmijehom na licu izgovorim.
S: Mogu li da mislim na nešto drugo osim na nas?
Sreća se širila venama dok me je njegova ruka grlila i približavala njemu. Ovo je sve što mi treba u životu. Roberto je bio samo loša zamijena za njega. Bio je tu kada Viktora nije bilo i samo mi je pomogao u vremenu koje je prošlo. Tek sada vidim da mi nije značio. Nisam osjećala apsolutno ništa prema njemu.
V: Kaješ li se?
S: Nemam zbog čega da se kajem.
Bez razmišljanja odgovorim. Ne treba mi nitko osim njega. Uz njega sam potpuna. Hare je ljut na mene, ali to nije moja stvar. Pomogao mi je kada sam pomoć najviše trebala i više mi ne treba. Anu ću valjda nekada vidjeti, a i da ne vidim, Viktor će uvijek biti uz mene. Roberto mi je totalno nebitan tako da neću ni da mi dolazi u misli. Leon i Helena su također nebitni. Najbitniji je pored mene, u njegovom sam zagrljaju i više ništa ne želim.
V: Hoće li ti netko faliti? Hoće li ti faliti život sa njima?
Kao da je znao da sam razmišljala o tome pa me je to pitanje upitao.
S: Neće. Ti si mi dovoljan.
Čujem smijeh s njegovih usana i na mom licu se odmah pojavi. On je moj osmijeh i čitava sreća.
V: Provela si čitav život sa njima pa zbog toga pitam. Mislio sam da ti neće biti svejedno.
S: Želim ostali dio života da provedem sa tobom.
V: Provesti ćeš.
Podignem pogled prema njemu i poljubac ostavim na obrazu, u blizini usne i vratim se u sjedeći položaj. Čuvala sam ga za ruku i dalje. Nisam ni pomislila da je pustim sve dok nismo došli do njegove kuće. Mjesto gdje ćemo boraviti. Da sam imala pravo na samo jednu želju, a da sam znala da će biti ostvarena. To bi bio on. Život uz njega. Sada vidim koliko mi je falio. Shvatila sam šta je ono što mi nije dozvoljavalo da budem sretna. To je nedostatak njega. Njegova blizina. Izašli smo iz automobila i prije nego što smo ušli u kuću, prislonio me je uz automobil i ostavljao poljupce na usnama.

Partner u zločinu 《II sezona》- Završenaحيث تعيش القصص. اكتشف الآن