▪29.DIO▪
■ANA POV■
Ušli smo u sobu gdje su smjestili Leona na aparatima. Čula sam otkucaje srca, ali ne samo Leonove nego i svoje. Cjevčica mu je bila na nosu dok su razni aparati bili oko kreveta, priključeni na Leona. Hare je sjeo na stolicu pored kreveta i razočarano gledao u njega.
H: Zar smo do ovoga došli, brate?
Gledala sam u njih dok su mi kroz misli prolazile scene u kojima on nas spašava.
A: Koliko si nas puta vratio u život, a gdje si sada ti?
Stanem do njega i uhvatim ga za ruku dok suze kvase obraze.
H: Ana, ne plači!
Pogledam u njega koji je to izgovorio s naređenjem u glasu pa samo odmahnem glavom.
H: Leon je jak. Izboriti će se. Mora!
Čujemo otvaranje vrata i na njima ugledam medicinsku sestru.
xxx: Morate izaći.
H: Uredu.
xxx: Gospodine, možete krenuti za mnom.
Obrati se Haretu koji pogleda u mene i izgovori.
H: Ideš sa mnom?
A: Idem.
xxx: Može samo jedno.
Izađemo iz sobe, oni odu u pravcu odakle smo došli, a ja sjednem na stolicu i uzmem telefon pa pronađem Sarin broj u imeniku koji odmah nazovem. Jednom je odzvonilo i odmah se javila.
S: Molim? Kako ste, kako je Leon?
A: Leon je u komi.
Tišina s druge strane slušalice.
A: Saro, jesi tu?
S: Tu sam. Sklonila sam se u kuhinju od Helene. Ana, mislim da je Viktor umiješan u ovo.
Viktor! Na njega sam zaboravila. Rekao je da će se osvetiti Sari, a izgleda da je to i uradio.
A: Pogledajte na kameri.
S: Gleda Roberto.
A: Jesi li mu rekla da sumnjaš na Viktora?
S: Jesam. Policija je došla, moram da idem. Nazvati ću te kada odu. Čuvaj se.
Tin, tin, tin. Poziv prekinut. Nisam stigla ni da odgovorim već je prekinula. Šta ćemo uraditi, kako ćemo postupiti i reagovati na sve ovo pitanje je na koje ćemo saznati odgovor od Hareta i Roberta. Kao i uvijek oni su ti koji preuzimaju sve na sebe. Hareta još uvijek nema, šta radi s njom tamo i ovoliko? Prestani Ana ljubomorisati u ovakvim uvijetima. Sjedila sam i čekala njega sve dok nisam čula glas sa svoje desne strane, a kada sam se okrenula, ugledala sam poznato lice.
ESTÁS LEYENDO
Partner u zločinu 《II sezona》- Završena
AcciónDobrodošli u II sezonu priče: "U kriminalu nema osjećaja", nastavljamo s pričom "Partner u zločinu". Nadam se druženju kao i u prvoj sezoni. Naš Hare je napokon priznao našoj Ani što osjeća no kako će se stvari odvijati između njih? Je li spreman da...