▪48.DIO▪
■HARE POV■
Uđemo u kafić nakon što ga otključamo i sjednem za prvi stol koji me dočeka. Roberto je cijelo vrijeme sa mnom, ali nije prisutan. Zamišljen je.
H: O čemu razmišljaš?
R: Ni o čemu.
H: Misliš da sam slijep pa da ne vidim koliko si odsutan?
Jednu ruku spusti na stol dok se drugom uhvati za glavu. Moje su na stolu kako sam sjeo.
R: Šta ako joj uradi nešto?
H: Neće nikome ništa da uradi. Nemoj da se sikiraš.
Zvuk telefona me prekine i vidim jedno od imena momaka koji trebaju doći.
H: Reci?
xxx: Ispred smo.
Prekinem poziv, ustanem i otključam kafić. Momci uđu unutra i smjeste se za stol.
xxx: Šefe, o čemu se radi?
H: Anu je kindapovao Viktor. Sve što trebate uraditi je da dovedete Viktora u jednu od naših tamica, javiti ću vam koju.
xxx: Kada?
xxx2: Sada.
H: Zna se ko je pametan. Ajde momci, posao vas zove.
R: Kao i svaki put biti ćete nagrađeni ako dobro odradite posao.
H: Naravno.
H: Filipe, tebe dužim za ostatak ekipe.
F: Vaša riječ, moja zapovijed!
Ustane sa stolice i rukuje se sa mnom pa s Robertom poslije toga izađu iz kafića, a Roberto zaključa za njima.
R: Nisam očekivao ovo, brate.
H: Ja jesam. Idemo kući, moram pregledati kamere od tamica, da vidim u koju da ga stave.
R: Idemo.
Tako je i bilo. Nakon nekog vremena smo stigli kući, a tuga se pojačala. Uvijek me je čekala kod kuće, a sada je nema. Kako da uđem u nju bez njezinog zagrljaja?
R: Brzo će biti s nama.
Potapše me po ramenu, zna on o čemu razmišljam, itekako zna. Klimnem glavom i uzdahnem. Fališ mi, Ana. Mnogo mi fališ. Izađem iz automobila kao i on sa mnom pa krenem prema kući, ali prije nego što uđemo, uhvatim ga za ruku.
H: Budi sa Sarom. Provedi malo vremena sa njom, trebaš joj.
R: Ne, brate. Imati ćemo vremena da budemo zajedno.
H: Neću da ti naređujem, ali ovo shvati kao naredbu.
R: Ako mi obećaš da ćeš me zvati kada ti budem trebao! Ne želim ništa da radiš sam.
H: Hoću, brate. Ne brini.
Zazvoni mu telefon u trenutku kada pozvonim. Ubrzo nas je Sara dočekala s crvenim licem, ponovo je plakala. Htjela je da zagrli Roberta, ali on je samo prošao pored nje. Siguran sam da ovo radi kako bi što manje mene povrijedio, ali odbijanjem će je samo izgubiti.
R: Zvali su iz bolnice.
Nakon što završi poziv, sjedne na fotelju s pogledom na nas dvoje.
ESTÁS LEYENDO
Partner u zločinu 《II sezona》- Završena
AcciónDobrodošli u II sezonu priče: "U kriminalu nema osjećaja", nastavljamo s pričom "Partner u zločinu". Nadam se druženju kao i u prvoj sezoni. Naš Hare je napokon priznao našoj Ani što osjeća no kako će se stvari odvijati između njih? Je li spreman da...