Imam ideju.

586 12 0
                                    

▪19.DIO▪
■SARA POV■
Okrenuo mi je leđa i pokucao na vrata. Ne želi ostati pored mene, a ne mogu ga na silu zadržati. Pokušam prikriti uplakano lice, ali kao da je ono bilo protiv toga pa su ga suze pokvasile. Čim vidim Anu, okrenem se u stranu . Ne želim da razgovaram ni s kim osim s Robertom.
H: Niste se pomirili?
Željela sam da gledam njihova lica sada, ali nisam htjela da oni gledaju moje pa sam morala ostati u ovom položaju, uskraćena neverbalnih znakova.
R: Ovako je bolje.
Nije bolje, naravno da nije! Možda za njega jeste, ali za mene nije. Radi li ovo samo meni u inat? Želi li se napraviti da mu je svejedno ili mu je zaista svejedno?
A: Koga lažete da je bolje?
Njezin grub glas zapara moje bubnjiće poslije čega čujem zatvaranje vrata.
A: U očima vam se vidi da vam je stalo jedno do drugog.
R: Ana, nemoj.
A: A šta nemoj Robi?
Dok su oni razgovarali Hare je došao do mene i okrenuo me prema sebi.
H: Pa ti plačeš Saro?
Sklopim oči na trenutke, pokušavajući se smiriti, nije išlo. Pogledala sam u Roberta koji je gledao Anu. Zašto mene ne gleda, zašto? Zar nisam ni pogled zaslužila?
H: Šta mislite da ćete postići s ovim?
Frkne vidno ljut na obadvoje pa stane pored Ane. Prelijepi su! Neka su bar oni sretni kada mi ne možemo biti.
R: Ja ne želim ništa postići. Ona je prekinula i tražila da odem odavdje.
Poprijek pogled dobijem od Ane, nikada me nije pogledala ovako. Sve sam pokvarila. Sve je uništeno, zahvaljujući meni.
R: Odlazim večeras.
H: Nigdje ti ne ideš, nigdje, brate!
Uhvati ga za ramena i protrese dok ga je Roberto gledao kao da nema volje za životom.
R: Ali..
H: Nema ali.
Hare se okrene prema Ani i izgovori gledajući je u oči.
H: Jesi li sada svjesna zbog čega sam rekao da u kriminalu nema osjećaja?
Klimne blago glavom pa se osmijehne.
H: Osjećaji ne mogu da remete poslove.
A: Šta hoćeš s tim da kažeš?
Ozbiljno ga pogleda i izgovori. Ne, ne i ne. Ne smiju se i oni posvađati. Hare pusti Roberta pa se okrene i tijelom prema Ani potom je uhvati za obraze.
H: Da ćemo biti partneri u zločinu.
Obadvoje se široko nasmiju pa se zbog toga i na mom licu ocrta mali osmijeh. Lijepo ih je gledati kao par, preslatki su i jako sretni. Da je barem Roberto sa mnom, kamo sreće da nismo uradili ovoliko veliku grešku. Sve bi bilo drugačije. Bio bi sada moj.
A: Kada se planirate pomiriti?
Više se obrati Robertu nego meni nakon što ju je Hare poljubio u čelo.
R: Nije sretna sa mnom, a ja ne ostajem pored nekoga koga ne činim sretnim.
H: Imam ideju.
Sve troje smo gledali u Hareta s iščekivanjem šta će reći.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaOnde histórias criam vida. Descubra agora