▪12. DIO▪
■ANA POV■
Nježno prelaženje prstiju preko moga lica me tjera da otvorim oči. Pri samom otvaranju ugledam Haretove usne na mom obrazu zbog čega mi se osmijeh oslika.
A: Dobro jutro.
Trzne se pa me pogleda s tim da odmakne lice od moga.
H: Dobro jutro, princezo. Jesi se naspavala?
Zadovoljno se osmijehnem pri pomisli kako sam se ovo jutro probudila, a kako jučer. Tako brzo se sve promijenilo. Brzo, a prelijepo. Nikada ne bih mogla ni pomisliti da ću sada biti ovdje i to s njim. Vratio me je s aerodroma, nije dozvolio da odem, a iskrena da budem to je jedino što sam i željela. Da dođe, da me zaustavi i da počnemo zajednički život, ali ne samo kao partneri u poslu nego i u ljubavnom životu. Mogla bih svako jutro da se budim pored njega, da imam njegove usne kada god to poželim.
A: Ako se svako jutro budem budila ovako, itekako da ću se naspavati.
H: Neću se buniti ako budeš.
Čula sam otkucaje srca nakon što je izgovorio posljednju rečenicu. Uhvatim njegove obraze dlanovima i primaknem usne njegovima. Jezici kao da su već navikli jedan na drugi, vješto su se isprepletali i u meni budili mnoštvo različitih osjećaja, a svaki je želio njega, u svakom smislu te riječi. Rukama sam počela da mrsim njegovu, tamnu i gustu kosu pa ga tako sve više približavala sebi.
H: Čeka nas danas naporan dan. Jesi li spremna mlada damo?
Gledajući me u oči izgovara riječi obraćajući mi se kao nikada do sada. Oči mu sjaje dok ne dozvoljavaju mom pogledu da se fokusira na nešto drugo. Spustim ruke s njegove kose na vrat pa glavu nakrivim u desnu stranu sa sve većom željom u sebi za njim, ali svjesna da ima mnogo toga što trebamo uraditi prije nego što stignemo kući, odgurnem misli od sebe.
A: Spremna sam, gospodine moj.
Još jedan poljubac u moje čelo prije nego što ustane. Ostavi me samu da ležim i gledam za njim, ponovno sam počela da gorim čim sam ga vidjela bez majice. Pređem rukama preko lica sama sebi govoreći kako ne smijem da si radim ovo, ne smijem buditi ovoliku želju za njim jer postoji mogućnost da naglo uradim neke stvari. Ustanem i ja iz kreveta nakon par minuta i izvadim iz ormara njegovu široku majicu koja mi je dosezala do koljena. Vrata se otvore i na njima ugledam Hareta obučenog u komplet crnu, nike trenerku. Tako mu je pristajala kao krojena po njemu.
H: Vidim, snašla si se.
Uhvati me za ruke i privuče sebi pa završim ispred njegovih prsa. Glavu podignem i stupim u kontakt s tamnim očima. Mislim da su me gledale sa istom željom kao što su i moje njega.
A: Lijepo mi stoji, moraš da priznaš.
H: Ne stoji ti lijepo.
Namrštim se nakon tih riječi, a onda uslijede nove.
H: Mnogo si seksi u tome!
A: Znaš da to nije lijepo reći?
H: Djevojka si mi. Imam pravo da ti kažem.
Smijeh je odzvanjao prostorijom kako moj tako i njegov.
A: Neobično je čuti to, znaš?
H: Znam, ali sam sretan što to mogu reći na sav glas.
Sklopim oči i prihvatim njegov poljubac. Njegova sam, a sada s ponosom mogu i da čujem te riječi ravno s njegovih usana pravo na moje uši. Da se sada traži najsretnija djevojka na Svijetu, sigurna sam da bi izabrali mene. Bez ikakve sumnje u mom životu ne postoji ništa što mi više treba od njega. Ježila sam se dok nije sklanjao ni na trenutak usne sa mene. Odmaknem se i prekinem trenutak u kojem bih mogla ostati zauvijek, ali. Obaveze nas zovu.
A: Moramo ići.
H: Prvo se obuci.
A: A mogla bih i ovako?
Narugam mu se pa pogled ispod obrva dobijem od njega, nisam mogla ostati ozbiljna, morala sam se nasmijati njegovoj faci.
H: Ne smije te nitko gledati takvu.
A: Znači ne smiješ ni ti?
H: Ja smijem. Ja sam ti dečko!
Udari me po dupetu prije nego što izađem iz sobe. Okrenem se prema njemu nakon toga i skupim ruke, prekrižim ih i ozbiljnim pogledom ga pogledam.
A: Nemoj to da radiš.
H: Smeta ti?
Kako da mu kažem da mi ne smeta nego da ga želim. Sada, ovdje, odmah, a moram se suzdržavati. Moram! Okrenem se i napustim njegovo prisustvo pri odlasku u toalet.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Partner u zločinu 《II sezona》- Završena
AksiyonDobrodošli u II sezonu priče: "U kriminalu nema osjećaja", nastavljamo s pričom "Partner u zločinu". Nadam se druženju kao i u prvoj sezoni. Naš Hare je napokon priznao našoj Ani što osjeća no kako će se stvari odvijati između njih? Je li spreman da...