Tvoja uloga u našim životima je završena.

453 20 6
                                    

▪98.DIO▪
■SARA POV■
Stojim ispred njih kao napušteno kuče i molim za gram milosti. Za sve sam ja kriva. Moje nepromišljeno ponašanje. Ostavila sam osobe koje su uvijek bile tu za mene i otišla onome koji me je iskoristio i ostavio. U životu se sve vrati pa tako sam i ja dobila svoju kaznu. Ana je pokušala da zaustavi Hareta, ali ovaj put je nije slušao. Moja Ana, najbolja drugarica, bolje rečeno sestra. Zar sam dozvolila sebi da je ostavim zbog momka? Ona je uvijek bila tu za mene pa čak i onda kada joj nije bilo ni do nje kamo li do mene, a i onda kada je pucala od sreće jer je Hare s njom. Nikada me nije ostavila, dok sam ja nju ostavila čim sam dobila priliku. Tek sada vidim koliko mi znače sve troje. Mislila sam da Roberta ne volim, ali kada sam otišla od njega, a zatim kada me je Viktor otjerao od sebe tek sam tada shvatila njegovo mjesto u mom životu. Zašto sam te ostavila, zašto sam bila naivna? Kako nisam vidjela istinu? Čime sam bila zaslijepljena? Nije mu svejedno, u očima mu se ocrtavam. Znači li to da me još uvijek voli? Možda će mi nekada oprostiti. Nadam se da hoće. Razumijem Haretovu ljutnju. Bila bih i ja ljuta da mi je netko uradio ovo što sam ja njima. Za moje ponašanje nema opravdanja. Šta god da im kažem, oni nemaju koristi od toga. Moje izvini neće popraviti stvari, ne može izbrisati ono što sam im uradila.
H: Tvoja uloga u našim životima je završena.
Ana je pokušala nešto da kaže, ali ju je Hare zaustavio, izgovarajući.
H: Prije nego što nešto uradiš, dobro razmisli o posljedicama. Na ova vrata više nemaš pravo da dolaziš.
Suza mi sklizne niz obraz shvaćajući koliko sam ih zaista povrijedila. Nisam povrijedila samo njih s ovim nego i sebe. Možda sebe i malo više nego njih. Njih sam izdala, a sebe sam dovela do toga da ostanem bez osoba koje volim. Haretove riječi su iskrene, ali i istinite.
H: Oslobodila si ga iako si znala koliki smo protivnici, zar ne?
Klimnem glavom potvrdno. Znala sam sve, a opet sam to uradila. Kako sam uopšte mogla da očekujem oprost?
H: Možda bih ti to i oprostio. Znaš li da si stavila Anu i mene ispred Viktora?
S: Žao mi je. Stvarno jeste.
H: Oprostio bih ti i to, ali to što si Roberta..
Stavi ruku na njegovo rame. Šta bih sve dala da ga mogu zagrliti, priljubiti se uz njega i nikada ga više ne pustiti. Iskoristila bih šansu i ne bih dozvolila nijednu svađu više kamo li odlazak.
H: Momka koji je bio spreman žrtvovati sebe zbog tebe. On koji te je zavolio baš takvu kakva jesi. Nije nikada tražio da se promijeniš, a sama si svjesna koliko imaš mana. Prihvatio te je. A šta si ti njemu uradila?
Tišina. Riječi su me izdrmale toliko da sam mislila da ću pasti. Nisam imala snage da stojim, a glas je nestao. Suze me nisu napuštale. Ostale su sa mnom čitavo vrijeme. Izgleda da su mi one postale najbolje prijateljice.
H: Ostavila si ga zbog lika koji mu nije ni do koljena. To je ono što ti nikada neću oprostiti! Gubi se odavdje.
Ljutito me pogleda i povišenim tonom izgovori posljednju rečenicu s kojom naglasi da odem. Zalupi mi vrata pred nosom. Ostala sam s druge strane dok su oni zajedno na suprotnoj. Mogla sam biti s njima da sam samo razmislila o posljedicama koje će uslijediti. Okrenem se i krenem daleko od njih, na put gdje neću nikoga znati, neću imati ni dečka koji me voli, a ni obitelj. Izgubila sam sve zbog svoje nepromišljenosti.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaOnde histórias criam vida. Descubra agora