Idite. Tražite je. Nađite je.

482 16 2
                                    

▪44.DIO▪
■HARE POV■
Kada primijete da sam ušao u dnevnu, Roberto dođe do mene pa me kao po navici uhvati za ramena i okrene prema sebi, a Sara stane pored nas dok joj suza za suzom ide niz obraze. Da se nije muvala s njim, sada bi svi bili na okupu, Ana bi bila ovdje, a ne s njim. Odmah se naježim čim pomislim na to. Leon bi bio s nama, a ne u bolničkom krevet i u komi. Ako sada budem krivio, a ne činio sve da što prije dođem do Ane, život će mi trajno postati pakao.
R: Kako znaš?
H: Lina ju je poslala u apoteku na njegov nagovor, potplatio ju je. Glupača je pristala i Ana je otišla. On je bio negdje vani, ne znam, ali znam da ću ga ubiti čim ga se dohvatim.
Pokušam mu objasniti u što kraćem vremenu jer moramo djelovati, još uvijek me je čuvao, ali njegove oči su poprimale modriju boju, postajale su sve tamnije.
R: Idemo kod njega.
Klimnem glavom kada me pusti i prođe pored mene pa dohvati jaknu sa fotelje. Sara zajeca i uhvati me za ručni zglob s tim me pozivajući da se okrenem i jesam.
S: Idem i ja s vama.
Odmahnem glavom u negativnom smijeru. Ne može ići s nama. Neću je dovoditi u opasnost niti rizikovati da Roberto prolazi kroz moju bol.
H: Ostati ćeš kući.
Roberto dođe do nas i zagrli je, brisajući suze koje nisu prestajale.
S: Žel...
R: Budi kući. Uraditi ćemo sve da je dovedemo što prije.
H: Bez nje se neću vratiti.
S: Mislim da nije lud da je vodi sebi jer zna da ćemo je tražiti.
H: Saro. Pusti to nama.
Izvuče se iz Robertovog zagrljaja i rukama pokaže na vrata.
S: Idite. Tražite je. Nađite je.
H: Kada se smiriš, pokušaj bar svoj posao da završiš.
S: Raditi ću sve, potruditi ću se da što više uradim. Čuvajte se.
Okrenem se prema vratima i zajedno sa Robertom napustim kuću. Nije mi dao da vozim, a ja se nisam mnogo ni protivio. Svjestan sam da postoji velika mogućnost da se zabijem u nešto ako budem vozio. Roberto je malo smireniji od mene dok čekam da stignemo u Viktorovu kuću, razne misli mi prolaze kroz glavu. Ana. Zar sada njezino ime da izaziva bol u meni, a do prije par sati sam bio sretan i ispunjen. Nisam mogao ni zamisliti o čemu se radi, zbog čega se nije javljala na telefon, a ja sam se naljutio. Ja sam debil!

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin