▪77.DIO▪
■ANA POV■
Poslije doručka smo sjeli svi u dnevni boravak kako bih se dogovorili oko današnjeg posla. Hare nije bio za to da počnem raditi, ali ja sam spremna. Ako ostanem sjediti kući samo ću se sve više prisjećati stvari koje su mi se dogodile u prethodnih par dana. Roberto je sjedio na fotelji i čekao Saru da donese današnje novine, rutinski ih prelista svako jutro. Hare je sjedio do mene i nije me puštao od sebe. Grlila sam ga ostavljajući poneki poljubac na njegovom obrazu. Sara nam se pridruži, frustrirano mi pružajući novine. Zbog čega ih je meni dala umjesto Robertu? Izvučem se iz njegovog zagrljaja i uzmem novine, a naslovna strana me ostavi bez teksta, u šoku. Držala sam novine u rukama dok su mi se iste tresle, ne dozvoljavajući mi jasno da pročitam šta piše. Okrenem se Haretu i pročitam ono što piše po treći put čitajući sama sebi.
A: Policajka Dragana Majičić je viđena sa Haretom Uremovićem u prisnom odnosu!
Bacim novine ispred njega uz vikanje na njega. Nisam ni pomislila da su Sara i Roberto s nama, nije me ni zanimalo što su ovdje. Uzme novine i pogleda u sliku pa ih i on baci na stol.
A: Kako si mogao to da mi uradiš?
Suze su mi kvasile oči dok sam gledala u njega. Prevario me je. Njezine usne su na njegovom vratu. Istom onom vratu kojeg sam ljubila i jutros. Mislila sam da je moj. Samo moj. Onda sam saznala da je svačiji samo ne moj, izgleda.
H: Znam da mi nećeš vjerovati, ali samo me saslušaj.
A: Ne želim da te slušam.
Okrenem se i krenem, ali njegovo tijelo me zaustavi. Stane ispred mene i nisam imala mogućnosti da odem. Rukama obuhvati moje obraze i glavu mi podigne kako bih ga gledala.
H: Ona želi biti sa mnom, ali ja ne želim biti s njom. Rekao sam joj više puta da imam djevojku koju volim i koju ne želim ostaviti.
A: Ne želim te slušati. Prestani!
H: Ana, ne moraš vjerovati, ali tako je.
A: Kako te nije stid gledati me u oči i lagati? Kako si mogao to da mi uradiš? Dok me je mučio, bio si s njom.
H: Stvarno misliš tako, misliš da bih mogao biti s drugom i da si sretna, a ne dok si zatočena?
Suza mi klizne niz obraz i zaustavi se na vratu. Jedna pa druga i lice je bilo mokro. Palčevima je prelazio po licu, brisajući suze.
A: Pusti me.
H: Nikada te neću pustiti, Ana.
A: Morati ćeš.
H: Šta želiš reći s tim?
Nisam željela izgovoriti, ali ljutnja je pojačavala bijes i riječi su same izašle s usana.
A: Da je gotovo. Sada si slobodan i možeš biti s kojom želiš.
Osoba za koju bih radila sve me je izdala na najgori mogući način. Prevario me je. Otišao je drugoj. Pripada drugoj dok ja ljubav vidim samo u njemu. Drugog dečka ne želim niti mogu da se zamislim pored nekog drugog. Ako je sretan s njom, neka bude s njom, a ja ću valjda preboliti nekako. Suze me izdaju i sve više shvaća koliko me boli čin koji mi je priredio.
H: Dokazati ću ti da nisam imao ništa s njom.
A: Vidim na slici kako nisi. Neću da slušam više tvoje laži. Skloni se odmah!
H: Montaža. Smjestili su mi, Ana.
Prevrnem očima i sklonim njegove ruke sa sebe. Spusti ruke niz sebe, ali ostane stojati na istom mjestu. Okrenem se na drugu stranu kako bih otišla, Sara i Roberto nisu ovdje. Kada su otišli, a da nisam ni primijetila? Pogledam u njega koji više nije gledao u mene, njegov pogled je na podu. Brzim koracima otrčim u sobu.
ESTÁS LEYENDO
Partner u zločinu 《II sezona》- Završena
AcciónDobrodošli u II sezonu priče: "U kriminalu nema osjećaja", nastavljamo s pričom "Partner u zločinu". Nadam se druženju kao i u prvoj sezoni. Naš Hare je napokon priznao našoj Ani što osjeća no kako će se stvari odvijati između njih? Je li spreman da...