▪84.DIO▪
■SARA POV■
Ulazim u kuću, pokušavajući sakriti trenutno raspoloženje ili pak neraspoloženje. Treba mi vremena da razmislim kako ću i šta napraviti, ali sam sigurna u to da želim biti s Viktorom. U dnevnoj zatičem njih troje kako sjede. Pogled mi završi na Robertu koji je sjedio i gledao u mene. U njegovim očima se ocrtavala briga, a s njom i ljubav. Šta ti radim ovo Roberto? Žao mi je, ali moje srce pripada nekome drugo.
A: Pa gdje si ti ženo?
S: Išla sam nešto kupovati, ali mi se nije ništa svidjelo pa ćemo ići zajedno jedan dan.
Lažem i najbolju prijateljicu zbog njega, ali kako da joj kažem šta radim u životu? Roberto je ustao da me zagrli, uzvratila sam mu zagrljaj i u tom trenutku se pokajala što sam išla kod Viktora dok sam u drugom bila ponovo sigurna da želim otići s njim.
H: Spremi stvari. Večeras putujemo.
Podignem obrvu visoko gledajući u njega. Gdje putujemo? Kakve stvari? Šta sam propustila?
A: Sjedi.
Klimnem glavom i sjednem na fotelju. Bilo je mjesta pored Roberta, ali s obzirom na Viktora ne mogu sjediti pored Roberta.
H: Idemo kod Leona i Helene.
Moram ostati. Ne mogu ići. Kako da ostavim Viktora sada? Ne. Ostajem ovdje. Izgleda da ću dobiti priliku i prije nego što sam mislila pa ću otići s njim.
S: Mislim da treba netko ostati ovdje zbog posla.
H: To je moje i riješiti ću.
S: Ostati ću ja.
R: Zašto?
Na trenutke se sve utiša poslije njegovog pitanja. Ana je gledala u mene nejasno, a kako bih voljela da ti mogu sve priznati. Da mogu reći šta želim, bilo bi mi lakše da imam s kim pričati, a ne smijem. Moram šutiti zbog njega, da bar samo šutim nego i lažem zbog njega, ali isplatiti će se sve. Sigurna sam.
S: Upravo sam rekla zbog posla.
A: Idemo svi, Saro. Nema potrebe da netko ostaje.
S: Dugo nisam radila. Nagomilalo se.
A: Ako su rekli da ne brinemo o tome onda stvarno nećemo da brinemo o tome. Idemo da se opustimo i odmorimo. Zaslužili smo.
Neću ići ni pod koju cijenu. Ustanem i stanem ispred njih. Robertov pogled sam osjećala na sebi dok sam gledala u Anu i Hareta.
S: Ne možete mi čitav život vi određivati.
H: Nismo ti nikada ni određivali.
A: Polako. Smirite se.
S: Želim da ostanem.
Bila sam istrajna u svojoj odluci i sve dok ne pristanu da ostanem, neću odustati.
R: Saro?
Okrenem se prema njemu.
R: Ima li netko drugi u tvom životu?
KAMU SEDANG MEMBACA
Partner u zločinu 《II sezona》- Završena
AksiDobrodošli u II sezonu priče: "U kriminalu nema osjećaja", nastavljamo s pričom "Partner u zločinu". Nadam se druženju kao i u prvoj sezoni. Naš Hare je napokon priznao našoj Ani što osjeća no kako će se stvari odvijati između njih? Je li spreman da...