Sada je kasno.

414 18 4
                                    

▪97.DIO▪
■ROBERTO POV■
Slagao sam odjeću u kofer sve dok nije Sarina majica ispala iz mog ormara. Pogled se zaustavi na njoj i vrijeme stane dok su mi razne misli prolazile glavom. Gdje je sada? Je li sretna s njim? Šta on to ima, a ja nemam? Mnoga pitanja su se pojavljivala, a odgovora nije bilo. Zašto si bila sa mnom kada me nisi voljela? Nisi trebala počinjati ako je on već bio tu sa lijeve strane. Nije mi više bitno što si me ostavila nego što si počela, a znala si da nećeš moći biti sa mnom. Stvari se moraju prihvatiti onakvima kakve i jesu, ali se nikada neću moći pomiriti s činjenicom da je sve bila laž s tvoje strane. Zahvalan sam Haretu i Ani što su me ubijedili da idem na neko vrijeme odavdje. Mislili su ako odem da više neću misliti na tebe, ali svjestan sam toga da daljina neće moći ništa uraditi po tom pitanju. U srcu ću te nositi gdje god da budem. Zamislio sam se, okupirao se s njom, a zvuk zvona na vratima kao da je čekao samo mene. Gdje su Hare i Ana, zašto oni ne otvore? Spustim njezinu majicu na krevet pa rukama protrljam lice i krenem prema vratima. Ne čekamo nikoga jer još malo krećemo, a izgleda da je osoba na vratima uporna čim ne prestaje da zvoni. Na stepenicama ugledam i njih dvoje pa se zaustavim.
H: Otvori.
Klimnem glavom i poslušam ga, a osoba koja je stojala s druge strane me ostavi bez riječi. Otkucaji su prijetili da će srce iskočiti, a grlo da će suze sletiti niz obraze. Ne, ne smijem to dozvoliti! Podignem glavu malo u vis i prije nego što uspijem nešto da kažem, Hare me spriječi.
H: Šta ćeš ti?
Uplakana Sara je stojala i blijedo gledala u nas. Tuga joj se vidjela u očima. Bolilo me je da ju gledam ovakvu, ali zar ona nije sama sebi izabrala i rekla da je to najbolja odluka u njezinom životu?
S: Pogriješila sam. Znam da nije lijepo tražiti oprost od osoba kojima sam zabila nož u leđa prije nekoliko sati, ali..
Zastane. Izgleda da nije znala šta će reći, ali je zato Hare bio naoružan riječima dok sam ja stojao u jednom mjestu i gledao u nju kojoj su se suze slijevale niz obraze.
H: O tome si trebala na vrijeme da misliš. Sada je kasno.
A: Hare.
Oglasi se i Ana dozivajući Hareta kojem nije bilo u planu da popusti Sari. Težak je Hare, a još je teža stvar preko koje treba preći. Oprostio bih da se mene pita, uradio bih sve samo da bude pored mene kao nekada. S druge strane uvijek bi me mučilo to da će otići, da joj nisam dovoljan. Ne znam koji odgovor je ispravan, ali znam koliko volim.
S: Spremna sam da podnesem bilo kakvu kaznu za svoje postupke samo da me vratite sebi.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora