Donio sam odluku.

749 27 29
                                    

▪KRAJ!▪
■HARE POV■
Sletili smo, a Ana je još uvijek spavala na mom ramenu. Ruka mi je utrnula, ali nisam imao srca da je probudim jer je spavala poput anđela. Naglo otvori oči kada čuje stjuardesu da obaviještava o dolasku.
A: Kada smo došli?
Privučem je sebi u zagrljaj i ostavim kratki poljubac na njezinom čelu.
H: Upravo. Polako ustani pa da idemo.
Dobijem pogled nakon što razgleda okolo.
A: Gdje je Roberto?
H: Izašao je prije par sekundi.
Smireno klimne glavom i izađe pa za njom avion napustim i ja. Uzmemo kofere, a onda zaustavimo taksi koji nas odveze na željenu lokaciju. Sjedio sam s njom nazad dok je Roberto bio sa vozačem. Nismo htjeli javljati da smo tu, želimo im samo pokucati na vrata i pridružiti se druženju.
H: Uspavana ljepotice, stigli smo.
Pogleda me ispod oka i osmjehne se. Čitav život bih mogao da budem s njom i opet bi mi bilo malo. Nakon par koraka smo se nalazili ispred vrata. Držao sam je za ruku, a Roberto je s osmijehom na licu pozvonio. Znam da je ovaj smijeh gluma, ali proći će bol vremenom. Rane će se zaliječiti, a njegovo lice će prekriti istinska sreća. Helenin vrisak mi odzvoni u glavi, a potom je vidim u njegovom zagrljaju. Aninu ruku pustim na trenutke dok sam se pozdravio s Leonom. Nakon što smo se svi ispozdravljali, ušli smo u stan i smjestili se na ugaonu. Neobavezno smo pričali neko vrijeme, a onda sam odlučio saopštiti neke promijene. Nakašljem se i od sviju dobijem pogled.
H: Zamolio bih za par trenutaka pažnje.
Isprepletem prste s Aninima pa se uozbiljim i započnem govor. Gledali su u mene zbog čega mi je bilo jako drago.
H: Svjesni smo svi da je ovaj naš nazovimo ga posao, otišao predaleko. Mnogo lošeg se dogodilo. Leonovu povredu nikada neću moći da si oprostim.
L: Brate.. bilo i prošlo, ne ponovilo se nikome. Sada je sve okej. Proći će.
H: Neću da slušam te priče. Da nastavim sada, mnogo toga je prošlo kroz ovo vrijeme. A sada su i Leon i Helena zajedno.
Ana me stisne jače za ruku, pokazujući mi da ne moram govoriti za nas dvoje. Ne poslušam je, želim da kažem sve što imam.
H: Ana i ja smo već odavno zajedno kao što i sami znate. Bili smo partneri u zločinu, a sada. Nakon dugog razmišljanja. Donio sam odluku.
Gledali su u mene, nisu čak ni trepćali. Pažnja je bila stopostotno moja, a moje srce je odavalo da mu i nije baš svejedno. Naviklo je i ono na brz život, ali će se navići i na nešto drugo.
H: Želim da prestanemo s ovim načinom života. Od sada ćemo voditi miran život.
Ana je odluku prihvatila s osmijehom na licu, da nije ona predložila ovu ideju, od nje ne bi bilo ništa jer meni nije bilo u planu da se prestanem baviti kriminalom. Nakon što sam razmislio o svemu, mislim da je ovo jedina ispravna odluka. Leon i Helena su se držali za ruke, smješkajući se. Naravno da i njima više odgovara miran život. Helena je bila svjesna da neće moći živjeti s Leonom jer joj to Roberto ne bi dozvolio pod onakvim uslovima. Vjerujem da joj je sada mnogo lakše. Jedini Roberto nije imao osmijeh na licu.
R: Navikao sam na brz život, brate. Faliti će mi sve, ali ako si spreman na tako veliki korak. Tko sam ja da te zaustavim?
Nakon te izjave svi smo imali osmijehe na licima i vjerujem da je svatko od nas imao svoju zamisao u glavi. Čije su se pronašle jedna u drugoj, a čije su bile daleko odavdje, ostaje da se vidi. Kako ćemo se priviknuti na normalan život i hoćemo li opstati zajedno, šta će se sve dogoditi, vidjeti ćemo uskoro.

Došli smo do kraja druge sezone priče "U kriminalu nema osjećaja". Želim da se zahvalim svima koji su čitali i jednu i drugu sezonu, ali i onima koji su čitali samo jednu sezonu. Želim da se zahvalim i onima koji su ostavljali komentare ispod dijelova, ali i voted-ove (ili kako se već piše haha, uglavnom znate vi na što mislim). Hvala svima koji su mi pružali podršku jer želim da znate kako od ovoga ne bi bilo ništa da nemam vas, neizmjerno sam vam zahvalna na svemu. Šaljem vam iskrenu ljubav!🍀❤

Za kraj, želim da mi napišete iskreno mišljenje o priči i želite li treću sezonu? Hvala svima koji ostave komentar ispod ovog dijela u obliku svog mišljenja.🙈

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora