Sretni ste zajedno.

483 20 2
                                    

▪64.DIO▪
■SARA POV■
Želja da čujem o čemu se radi i kakvog posla imaju večeras je sve više rasla i dovela do toga da razgledam po kući. Sigurna sam da se Ana otišla tuširati i neće brzo s obzirom koliko voli vodu. Roberto i Hare su otišli u kancelariju i zaključali znači moram čuti kada budu otključavali. Stići ću otići na vrijeme. Odem do kuhinje i stavim hrenovke da se kuhaju, svi ih volimo, a imati ću vremena dok se skuhaju. Tihim koracima odem do kancelarije pa stanem na jedno mjesto pokušavajući biti što tiša.
H: U sedmici je.
R: Šta planiraš sada s njim?
H: Znam da ga neću pustiti. Nije mi rekao ništa za Anu. Želim da mu vratim za sve.
R: Sa zadovoljstvom ću ti pomoći. Planiraš li ga ubiti?
Ubiti? Jeza prođe kroz čitavo tijelo zbog čega se stresem. Ne možeš ga ubiti. Znam da nam je mnogo bola priredio, ali smrt nije zaslužio.
H: Možda.
Grč mi stane u grlu i suze se nakupe pa skliznu niz obraze. Šta mi je? Zbog čega plačem? Saro, ti si s Robertom i ne treba te zanimati Viktor.
H: Bitno mi je da sam s Anom i da Saru zaštitimo od Viktora.
R: Ne bih podnio da joj nešto uradi.
H: Zato ga ne možemo pustiti. Držati ćemo ga zatočenog'.
R: Šta ako ona ne želi da bude zaštićena od njega?
Riječi koje je upravo izgovorio su me dovele do razmišljanja. Šta ako je u pravu? Šta ako zaista ne želim biti zaštićena od njega? Bojim se da je Roberto skontao po mom ponašanju da mi i nije baš svejedno za njega. Sretna sam s Robertom, stvarno jesam. On je dečko kakvog bi svaka djevojka poželjela. Trudim se da što manje mislim na Viktora, a što se više trudim da ne mislim. On je sve više u mislima.
H: Brate, pričaš nebuloze. Ona je s tobom. Sretni ste zajedno.
R: Ali to ništa ne znači da ga ne želi u blizini. Neki njeni postupci jasno pokazuju da bi bila s njim.
H: Mislim da preuveličavaš, brate.
R: Nadam se da je tako. Pokušavam vjerovati.
H: Ako je luda onda će pored tebe misliti na njega.
R: Ne znam.
Odmaknem se od vrata. Ne mogu više da slušam. Večeras će ići njemu. Nisam ništa konkretno saznala jer ni oni ne znaju šta će uraditi. Strah me je da u njihovim riječima ima istine. Kako ću živjeti s tim ako mu se nešto desi? Hoću li živjeti, uopšte?

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora