Nema više posla.

409 18 2
                                    

▪91.DIO▪
■ROBERTO POV■
Sklonio sam pogled sa Hareta i pogledao u Anu koja je s iščekivanjam u očima čekala moj odgovor. Šta da kažem? S njima sam uvijek iskren bio pa ću i sada.
R: Zato što nisam bio dovoljno dobar da joj postanem dovoljan.
Zabolile su me riječi kada sam čuo šta sam izgovorio. Tako sam se osjećao. Kao najveći bijednik sam spustio pogled na pod. Nisam imao snage da pričam. Zavolio sam je, a od nje sam dobio odlazak njemu. Samo neka je sretna. Meni je dovoljno. Preboliti ću vremenom. Rane će se zaliječiti, ali trag njezinih usana na mom tijelu će ostati.
H: Bio si previše dobar za nju.
Možda je i u pravu, ali da sam bio dobar, ostala bi pored mene, a ne bi sada uživala s njim. Osjećao sam da mi koža postaje tijesna, sve sam teže dolazio do daha, a jedini smiraj sam vidio u njoj, njezinoj blizini. Lijek za rasuto srce je u nemogućem.
A: Nikada više da to nisi rekao.
Ne moram ni reći, ali ću se tako osjećati. Boli. Mnogo boli saznanje da si bio privremeno tu jer samo ta osoba koju je trebala nije bila. Nikada se nisam osjećao iskorišteno, ali za sve postoji prvi put tako da sam morao i kroz to proći.
A: Sigurna sam da ćeš naći djevojku koja će..
R: Ne želim djevojku.
Prekinem je jer ne želim slušati šta će reći. Ne trebaju mi djevojke. Ne treba mi ljubav. Želim biti sam. Od ljubavi nema ništa.
H: Brate, doći će neka da promijeni pogled. Nisu sve žene iste.
R: Znaš brate, nemamo svi sreće kao vas dvoje. Vi ste partneri u svemu pa čak i partneri u zločinu.
H: Siguran sam da ćeš i ti naći svoju partnericu.
R: Samo sam želio da je volim.
Istina. Od nje nisam ništa tražio jer sam želio samo da je volim. Njezina blizina je sve što mi je trebalo, a treba još uvijek. Svjestan sam da me je izdala na najgori način. Teško ću moći prestati misliti o njoj.
H: Sara nije zaslužila tvoju ljubav.
Znam. Poslije ovoga sam svjestan, ali srce ne prihvaća istinu, ne prihvaća da je više nema pored mene. Kako nisam primijetio da ga voli? Možda zato što je poricala. Trebala mi je reći, ne bih osuđivao naprotiv pomogao bi joj da bude sretna. Mislim da mi nije trebala ovo uraditi, ali nju nije briga. Uradila je. Zabila mi nož u leđa kao da sam joj najveći neprijatelj. Zar ni na trenutak nije pomislila kako ću se osjećati?
R: Idemo raditi. Posao se neće sam uraditi.
Htio sam da završimo s ovim razgovorom. Krenuo sam da ustanem, ali njegova ruka na ramenu me je zaustavila.
H: Nema više posla.
Šta je ovo trebalo da znači? Šta je s ovim htio da kaže? Kako nema posla kada nas već nagomilana hrpa posla čeka?

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaOnde histórias criam vida. Descubra agora