▪67.DIO▪
■ROBERTO POV■
Želio sam vjerovati u to da ga ne želi, ali svaka naredna sekunda bi donijela u misli neku sumnju. Pričati ću s njom večeras. Nakon što smo završili razgovor, izašli smo iz kancelarije i ušli u kuhinju. Sara je servirala stol, a Ane nije bilo ovdje.
H: Idem vidjeti hoće li brzo.
Klimnem potvrdno glavom i on izađe. Priđem joj i zagrlim je s leđa. Upijao sam miris njezine kose i osjećao olakšanje, ali ne mogu biti potpuno miran sve dok ne razgovaram s njom, a zašto sada ne bih iskoristio vrijeme i priuštio sebi odgovore na pitanja koja su me zanimala.
R: Želim da pričamo.
Okrene se prema meni i tiho izgovori.
S: O čemu?
R: O tebi i Viktoru.
Skrene pogled u stranu, boji se da ću istinu vidjeti u očima pa se zbog toga sklanja? Vrati pogled na mene i omota ruke oko moga vrata.
S: Za mene postojiš samo ti. Ne zanimaju me drugi muškarci.
Osmijehne se, a meni srce zaigra od radosti. Upravo ove riječi sam želio da čujem, a sada sam ih i čuo. Moja je. To je najvažnije.
S: Ne želim da misliš uopšte na njega. Ostavi ga u prošlosti kao što sam ga i ja ostavila.
R: Ako ti tako kažeš onda će tako i da bude.
Približim usne njezinima i ostavim kratki poljubac na usnama jer sam čuo zvuk stopala od pod što je nagovijestilo da su Hare i Ana u blizini. Okrene se od mene i nastavi raditi što je radila dok je nisam prekinuo u poslu, a ja sjednem na stolicu zajedno s Haretom. Ana je uzimala čaše i sipala sokove. Nakon dugo vremena smo zajedno, na okupu smo svi što me čini sretnim, ali fale nam Helena i Leon što je s njima. Kako se snalaze? Je li sve pod kontrolom? Moram ih nazvati prije nego što krenemo kod Viktora.
S: Nisam ništa mnogo pravila jer nisam imala vremena.
R: Nećemo biti gladni što je najvažnije.
H: Hvala ti i na ovome.
A: Sve ću da pojedem zato mislim da je bolje da i vi uzmete.
S: Prijatno!
Sve smo pojeli sa stola što je bilo jestivo, a nakon toga se tišina pretvorila u prijatnu atmosferu sve dok Hare nije rekao da trebamo ići.
H: Mi trebamo izaći, ali ćemo se brzo vratiti.
A: Gdje idete?
H: Ljubavi, imamo nešto završiti.
Sara je gledala u mene bez ijedne izgovorene riječi. Kao da je slutila gdje ćemo.
A: Nakon toliko vremena smo zajedno i vi morate ići. Saro, reci im i ti!
S: Ako trebaju nešto obaviti neka obave. Rekao je da će se brzo vratiti. Za to vrijeme ti možeš malo leći da se odmoriš pa ćemo te probuditi kada dođu, a ja ću ovo raskloniti i oprati.
Iznenadio sam se poslije govora. Ona je inače ta koja želi da budem uvijek sa njom, ali izgleda da naši svakodnevni razgovori djeluju na nju. Razumije me, a to mi je mnogo bitno.
A: Poželjela sam vrijeme u kojem smo zajedno.
H: Obećavam ti da ćemo se vratiti što prije.
R: Čim završimo s poslom, dolazimo.
H: Potruditi ćemo se da to bude što prije.
R: Da, razumi nas. Vidiš kako Sara razumije.
Želio sam da je pohvalim jer od početka veze možda je ovo čak prvi put da se nije bunila. Pristala je odmah da idemo, a ona da ostane i sačeka nas.
ESTÁS LEYENDO
Partner u zločinu 《II sezona》- Završena
AcciónDobrodošli u II sezonu priče: "U kriminalu nema osjećaja", nastavljamo s pričom "Partner u zločinu". Nadam se druženju kao i u prvoj sezoni. Naš Hare je napokon priznao našoj Ani što osjeća no kako će se stvari odvijati između njih? Je li spreman da...