Želim ti biti i muž.

483 19 7
                                    

▪65.DIO▪
■HARE POV■
Pojeli smo sve što je Sara spremila, a zatim sjedili još malo za stolom i razgovarali o neobaveznim temama. Uzmem Anu za ruku i uz par riječi napustimo njihovo društvo.
H: Imamo nekih tema za pričati. Doći ćemo brzo.
Robertu sam dao do znanja šta slijedi kada se vratimo. Nakon dugotrpnog bola i patnje za njom, napokon je držim za ruku i vodim u sobu. Opirao sam se mnogo osjećajima, gurao sam ih duboko u sebe sve dok nisam shvatio da sam je izgubio. Da je otišla. Tek sam tada shvatio da mi znači, a poslije ovog nemilog događaja sa Viktorom, siguran sam da je volim. Ne krijem. Zaljubio sam se. Zavolio sam. Ali ne žalim, vrijedna je apsolutno svega. Zaključam vrata kada uđemo u sobu i spustim ruke na njezin struk pa je privučem sebi.
H: Znaš li kako sam se bojao?
A: Čega?
Želi slušati o osjećajima. Želi slušati kako je volim. Želi pažnju. Moje je da joj to i ostvarim. Stavim dlanove na njezine obraze i spojim nam poglede.
H: Bojao sam se da neću stići na vrijeme.
A: Ja nisam sumnjala. Znala sam da ćeš doći.
H: Toliko mi vjeruješ?
A: Naravno da ti vjerujem, ljubavi.
Usne spustim na čelo i na trenutke zatvorim oči zahvaljujući se što je moja.
A: Ti si moj heroj. Ti si moj partner.
H: Ti si moje sve.
Tišina nastupi nakon moje izjave. Nisam ni ja očekivao da će ovo izaći s mojih usana, a izgleda da ni ona nije očekivala. Razbijem tišinu spuštajući usne na njezine. Kako sam ih samo željan. Uzvraćala mi je dok su joj ruke bile na mojim leđima. Podignem je i spustim na krevet, a zatim legnem preko nje nastavljajući s poljupcima.
A: Poželjela sam te.
Lijepo je čuti ove riječi od osobe koju si i ti poželio, a još je ljepše imati tu osobu pored sebe. Razdvojim nam usne, a čela spojim. Gledala me je sa sjajem u očima.
H: Anđele moj!
A: Šta bih da te nemam?
H: Uvijek ćeš me imati.
A: Obećaj mi.
H: Obećavam ti, malena. Uvijek ćeš me imati.
A: Kao dečka?
H: Ne mogu ti obećati da ću ti uvijek biti dečko.
Zvuk prokletog telefona je prekinuo naš trenutak. Dohvatim telefon sa komode dok gledam u nju koja tužnim očima gleda u mene.
H: Halo?
F: He brate. Izvini što zovem, ali Roberto se nije javljao, a hitno je.
H: Šta je bilo, Filipe?
F: Traže duplu turu. Hoćemo li slati?
H: Hoćete li stići sve srediti do večeras?
F: Hoćemo samo nam treba tvoja dozvola.
H: Imate je. Sretno momci.
Prekinem poziv, nisam ni sačekao šta će reći. Bacim telefon na krevet i vratim se u položaj od maloprije. Vratim se njoj.
H: Želim ti biti i muž. I otac naše djece.
Osmijeh koji se pojavio na njezinom licu nikada do sada nisam vidio. Oči su joj se nasmijale zajedno s usnama, a meni se smijalo srce dok sam je gledao takvu. Rekao sam istinu. To je ono što ja želim. Čitav život provesti s njom za mene je sve što trebam.
A: Želim i ja to! Mnogo želim.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora