Tko ti je ona?

953 31 10
                                    

▪1.DIO▪
■HARE POV■
Njezine ruke oko struka su dovodile do još većeg adrenalina u krvi. Šta bi bilo da nisam stigao? Vjerovatno bi sada ispijao po ko zna koju čašu alkohola na eks, uvjeren sam da mi ne bi pomogao, ali nadao bih se. Odgurnem negativne misli od sebe kada osjetim kako se primiče sve više uz moja leđa. Tu je i moja je, napokon sam dobio ono što sam dugo priželjkivao. Smanjim gas kada vidim da se približavamo pekari. Zašto pekara? Zato što je suviše kasno da bi radilo nešto drugo. Jedino dobro u svemu ovome je što ona voli peciva pa mi neće biti neugodnjak što sam je doveo u pekaru umjesto u neki restoran za prvi naš izlazak.
A: Jeaa!
Nakon što čujem vrisak s usana koje želim ljubiti svom snagom, osmijeh mi se oslika na licu. Parkiram ispred i stisak oko struka popusti i tada je vidim ispred sebe s podignutim rukama u zrak. Baš kao malo dijete kada se veseli novoj igrački.
A: Nisi me mogao na bolje mjesto dovesti. Zauvijek ću pamtiti naš prvi izlazak!
Prije nego što se snađem da bilo šta odgovorim, njezine usne se spoje sa mojima dok mi lice čvrsto drži dlanovima. Uhvatim je za struk i primaknem još više sebi i tada se odmakne od mene. Prevrnem očima kada vidim da se kreće prema pekari, siđem s motora i u par brzih koraka je stignem i uhvatim za ruku tako da nam isprepletem prste. Dobijem pogled kao i razvučene usne u blještavo bijeli osmijeh.
H: Još uvijek ne mogu da vjerujem da si moja.
A: Sve je ovo moglo da bude mnogo ranije.
Klimnem glavom potvrdno, znajući da je upravu. Nisam ti mogao ranije reći, jednostavno, nisam imao snage za to. Razmišljanje prekine glas radnice u pekari pa kada ispravim glavu ispred sebe. Ugledam dobro poznato lice pa se neugodna hladnoća spusti niz leđa. Ana je stojala, laktom naslonjena na pult i razgledala peciva koja su se nalazila unutra dok je drugom rukom čvrsto držala moju ruku. Pogled nisam sklanjao s osobe s druge strane pulta, koja je zaprepašteno gledala u mene. Oči su joj se počele vlažiti prozirnom tečnošću koju nije pokušavala da sakrije. Suza joj je skliznula ravno preko lica sve dok nas nije udario Anin glas i vratio u realnost.
A: Jesu svježe pite?
Pokušao sam gurnuti sve misli po strani i usmjeriti svu pažnju na djevojku čiju sam ruku čvrsto držao. I bez obzira na okolnosti, nisam je pustio. Njen nejasan pogled prema meni je natjerao usne da se razvuku u smješak. Podigne obrve u znak pitanja što se događa no vješto odmahnem glavom i očima joj pokažem na hranu ispred nas.
xxx: Da, sve što vidite je svježe.
Dobro poznati glas pošalje struju u tijelo pa poželim da što prije izađem odavdje, ali naravno da to nisam mogao uraditi. Morao sam sačekati da Ana izaberi što želi pa da se zajedno uputimo ka izlazu iz pekare.
A: Ljubavi, hoćeš i ti burek?
Pročistim grlo gutajući pljuvački, ali kada shvatim da to ne bi bio moj glas samo potvrdim klimanjem glave uz blagi osmijeh.
A: Mogz četiri bureka.
Nisam gledao šta radi ona s druge strane, izvadio sam novac iz novčanika i prije nego što sam uspio da ga spustim na pult. Osjetio sam žensku ruku na svojoj.
H: Zadrži kusur.
Zajedno s Anom sam napustio prostoriju, a onda osjetio da je izvukla ruku iz moje. Primijetila je, siguran sam u to. Inače, uvijek sve primijeti, nije joj ovo moglo promaknuti.
A: Tko ti je ona?
Znao sam! Stala je ispred mene i savila ruke u laktovima te mi poklonila hladan pogled. Hladniji čak nego kada sam je odbijao. Šta da joj kažem? Hoću li postupiti ispravno ako joj kažem istinu?

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant