Tračali ste me znači.

589 18 1
                                    

▪22.DIO▪
■ANA POV■
Otvorim vrata i zateknem Leona i Helenu da sjede jedno pored drugog dok smijeh odjekuje prostorijom. Gledala sam u njih par trenutaka, a da nisu ni primijetili moj ulazak. Široko se osmijehnem pomišljajući na to da može i s njima nešto da bude. Koliko već znam Leona, a ni za jednu njegovu djevojku ne znam. Mislim da bi bili divan par, zapravo ne mislim, vidim. Nakašljem se jer ne želim da stojim iza njih i da misle kako su sami, možda će reći nešto, a da to neće biti za moje uši.
H: Hej došla si nam.
Veselo povikne i ustane odmah iza toga dok je on ostao da sjedi. Približim im se i prihvatim Helenin zagrljaj. Draga je djevojka i žao mi je što je baš ona razlog Sarinog i Robertovog prekida. Ona to ne zna i ne treba da zna.
A: Jesam. Vidim uživate.
Nasmijem se nakon što sjednem pored nje.
L: Htjeli smo da se malo bolje upoznamo.
Helenino lice je ukrasio zadovoljan osmijeh koji nije dozvolio ni mom da se skloni.
A: Drago mi je da jeste. Znači došla sam i smetam vam.
H: A ne, ne smetaš nam. Drago nam je da si došla.
L: Svakako ćeš brzo otići.
Onaj njegov dobro poznati osmijeh kada me zeza se pojavi na licu. Ne ljutim se naprotiv uživam u njegovim šalama.
A: E pa sada baš neću.
H: Prelijep ste par ti i Hare.
Iznova i iznova se obradujem kada čujem riječi koje su namijenjene nama u paru. Volim slušati o nama, volim njega i sve što ima veze s njim, a pogotovo kada i mene spomenu s njim. Radovala sam se svaki put kada nam posao dođe u paru, ali sam morala da krijem, sada je drugačije. Javno prikažem što osjećam bez ikakvog skrivanja pa me još više obraduje.
A: Hvala ti mnogo.
H: Samo istinu kažem.
Čujem otvaranje vrata iza sebe pa prije nego što se okrenem da vidim 'ko je došao, čujem Leonove riječi kroz osmijeh.
L: One o vuku, a Hare na vrata!
Obožavam njegov osmijeh! Prosto ga obožavam kao i njega čitavog. Pridruži nam se tako da sjedne pored mene i stavi ruku iza mojih leđa privlačeći me bliže sebi. Trnci, ugodni trnci prožimaju tijelo dok i izazivaju potrebu za njim.
H: Tračali ste me znači.
Poljubim ga u obraz i nasmijem se, a zatim čujem Helenine riječi.
He: Samo sam rekla da ste predivan par.
L: Ipak si rekla da su prelijep par.
Nasmijemo se svi poslije Leonovih riječi i nastavimo razgovarati.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora