Ne možemo nastaviti ovdje.

602 13 4
                                    

▪17.DIO▪
■ANA POV■
Naslonim glavu na njegova prsa dok mi prstima lijeve ruke prolazi kroz kosu, a drugima preko lica. Spojim nam poglede i tada dobijem širok osmijeh.
H: Moja si.
Veselo izgovorim dok mu se obrazi sve više žare. Zar je moguće da ispred mene stoji isti onaj Hare koji je imao i dan i noć smrknuto lice? Napokon je došlo vrijeme da pokaže drugu stranu sebe, onu opušteniju i veseliju.
A: Tvoja sam.
Sklopim oči kada vidim njegove usne kako mi se približavaju. Uzvraćala sam, gladno ga ljubeći. Da nas je netko gledao sa strane mogao je pomisliti da će se svašta dogoditi između nas u ovom trenutku. Gorim od želje za njim. Želim ga upravo sada bez ikakvog čekanja. Sve jače me drži za zadnjicu dok mu moji prsti šaraju niz leđa.
H: Ne možemo nastaviti ovdje.
Odmakne se i izgovori pa mi odjednom trnci prođu kroz tijelo ili mi je možda malo krivo što nas je prekinuo? Klimnem glavom i odmaknem se od njega, ali zaustavi me. Hvatajući me za ruku.
H: Želim te, Ana!
Jeza me obuzme dok oči gledaju u njegove i govore da nastavi ono što je započeo. Nije trebao stati, završili bi u sobi svakako. Nećemo ovdje biti cijelo vrijeme.
L: Brate, gdje ste svi?
Čujem poznat glas iza nas i osvjestim se. Kao da sam se probudila iz sna. Prevrnem očima kada vidim da je Hare pomijerio pogled prema njemu, ali ostao stojati kod mene.
H: Dolazimo brzo.
Nakon njegovih riječi koraci mi pokažu da je Leon otišao. Stavim ruke oko Haretovog vrata i primaknem usne njegovima, više nisam željela čekati. Počeli smo razmijenjivati poljupce sve više strastvenije.
A: Mislim da ipak nećemo doći brzo.
Široko se nasmije i uhvati me za zadnjicu pa kroz mene projure trnci ugode. Frknemo ljutito u isto vrijeme kada čujemo kucanje na vratima. Roberto i Sara! Šta se s njima dogodilo? Jesu li riješili? Nadam se da jesu jer znam koliko bi Sara bila sretna zbog toga.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon