Ljepotice, vidimo se večeras?

468 16 4
                                    

▪66.DIO▪
■LEON POV■
Čekao sam na njezin odgovor dok se bijes sve više povećavao u meni. Svjestan sam da nemam nikakvo pravo nad njom, ali sviđa mi se ova djevojka. Kada je pogledala u mene, okrenem glavu da nam se pogledi ne sretnu. Ne želim da vidi na meni koliko mi se sviđa niti koliko mi je krivo ako pristane izaći s njim.
H: Ne mogu večeras. Možda neki drugi put, hvala na pozivu svakako.
Kratki osmijeh na licu mi se pojavi, ali ga ubrzo sakrijem. Bitno je da sada nije pristala izaći, a sve ću od sebe dati da u skorije vrijeme postane moje. Možda me gleda s gađenjem jer sam u ovakvom stanju, ali potruditi ću se da što prije ozdravim.
xxx2: Snaći će se Leon za to vrijeme.
Pogledam u njega pa u nju. Gledala je u mene kao da je željela čuti moj odgovor. Ako kažem da ne mogu sam, slagati ću, mogu ostati sam, a i tada će znati da mi smeta što će izaći pa pokušavam spriječiti. Ako kažem da mogu sam, znači da ću je svjesno pustiti drugome u ruke. Možda joj se svidi i bude s njim. K vragu!
H: Leone?
Tiho, a opet sasvim dovoljno glasno izgovori moje ime, dozivajući me i tražeći odgovor od mene. Sklonim pogled sa nje i pogledam u njega.
L: Ali čuvaj je.
xxx2: Ne brini. Čuvati ću je bolje nego sebe.
L: Tako i trebaš. Nije bilo koja djevojka.
xxx2: Znam to. Ne bih ni zbog Robia ništa loše.
Kada sam rekao da nije bilo koja djevojka mislio sam da je drugačija od drugih. Nisam mislio na njezinu poziciju s obzirom da je Robertova sestra. Gledala je u mene dok je moj pogled bio prikovan ispred mene, gledao sam u zid i mislio samo na nju. Stoji pored mene, a večeras izlazi s njim. Nepomično ležim u krevetu kao najveći jadnik i dozvoljavam djevojci koja mi se sviđa da ide s drugim likom vani. Koliki debil moraš biti da takvo nešto uradiš? Želim da je držim za ruku, želim da bude moja, a puštam je drugom momku.
xxx: Mi smo sve završili. Trebali bi krenuti. Imamo još obaveza.
xxx2: Ljepotice, vidimo se večeras?
Okrene se prema njoj s osmijehom na licu, želi da mu potvrdi izlazak. Trnci me obuzmu i prošire se čitavim tijelom, a onda uhvatim njezin pogled na sebi pa u tom trenutku stane sve. Zaledim se. Ubrzo se okrenula njemu i s osmijehom na licu mu odgovorila na postavljeno pitanje.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant