▪75.DIO▪
■SARA POV■
Čujem da ulazi u sobu i ostanem mirno ležati kao i do sada. Ne želim da ga vidim večeras. Potreban mi je mir. Samoća. Radi sve tiho vjerovatno ne želi da me probudi. Ne mogu otvoriti oči jer može shvatiti da ne spavam. Čujem stopala kako udaraju od pod iako se trudi da bude što tiši pa me poljubi u obraz i pomiluje po licu, a u meni sve strijepi da će primijetiti da ne spavam.
R: Lijepo mi spavaj, ljubavi. Znaj da te mnogo volim.
Tiho ustane i odmakne se od mene pa s lakoćom počnem da dišem. Nije primijetio da sam budna. Cijelu noć ću misliti samo na njega. Na njega koji nije tu, a tu je najviše. U kakvom je on stanju, šta su mu uradili? Ima li šta da jede, a nešto da pije? Je li mu hladno? Može li da spava i da odmori? Voljela bih da mu mogu pomoći, a voljela bih da je on sada ovdje pored mene u krevetu, umjesto Roberta. Želim njegove dodire, poljupce, zagrljaje, onaj naš vatreni seks, želim sve sa njim. Svjesna da je to sve greška i da možda više nikada neće željeti da bude sa mnom, suza klizne niz obraz i završi na jastuku. Roberto je neće vidjeti jer je kod prozora, nije blizu mene. Obrišem je tiho baš kao što je tiho i pala pa na trenutke otvorim oči. Kada sam ih zatvorila, njegov lik mi je bio pred očima. Uživila sam se u to da je ovdje, a baš tada sam osjetila ruke oko struka kako me privlače sebi i grle. Zamislila sam da je umjesto Roberta, on, moja ljubav i prepustila se čarima.
R: Nikada mi se nisi ovako u snu prepustila.
Tiho šapne, ali ipak čujem pa me vrati u realnost. Roberto je. Nije onaj koga ja želim. Okrenem se na stomak kako bih izbjegla zagrljaj. Ne mogu podnijeti više njegove dodire. Želim drugog. Želim dečka kojeg ne smijem da želim. Šta se sa mnom dešava? Žao mi je Roberta, nije zaslužio da ležim pored njega i mislim na drugog dečka dok on misli da sam samo njegova, a nisam. Razmišljala sam o svemu šta mi se dešava u zadnje vrijeme i utonula u san, nesvjesno. Zrake Sunca su me probudile i pogled je završio odmah na mjestu do mog, a kada sam ga vidjela, sva nada koju sam imala da nije tu je iščezla. Srela sam se sa njegovim pogledom punim ljubavi. Zbog čega sam se još više razočarala.
R: Dobro jutro, ljubavi. Jesi se naspavala?
Muka mi je od njegovog tepanja. Muka mi je od njegovih poljubaca baš kao i od ovoga što je sada ostavio na mom čelu. Muka mi je od njega.
S: Jesam. Ti?
Krenula sam da ustanem, ali me je privukao sebi u zagrljaj pa sam završila na njegovim prsima s pogledom na njegove oči.
R: Budi malo sa mnom.
S: Moram u toalet.
Pokušam se izvući laganjem. Želim samo da napustim njegovo prisustvo. Želim da se spremim i odem kod Viktora. Želim da ga vidim nakon toliko vremena iako sam ja možda zadnja osoba koju on želi da vidi.
ESTÁS LEYENDO
Partner u zločinu 《II sezona》- Završena
AcciónDobrodošli u II sezonu priče: "U kriminalu nema osjećaja", nastavljamo s pričom "Partner u zločinu". Nadam se druženju kao i u prvoj sezoni. Naš Hare je napokon priznao našoj Ani što osjeća no kako će se stvari odvijati između njih? Je li spreman da...