Jedini krivac u ovome sam ja.

421 20 2
                                    

▪90.DIO▪
■ANA POV■
Gledala sam u zamišljenog Roberta. Nikada nisam vidjela ovakav izraz lica na njemu. Sjedila sam na krevetu do Hareta koji je tražio nešto u dokumentima, bio je tu fizički, ali ne i psihički. Na fotelji je sjedio Roberto, isprepletenih prstiju i tupog pogleda. Nisam mogla preuzeti njegov bol na sebe, ali sam mogla suosjećati s njim i praviti se jaka jer smo mu Hare i ja sada jedini ostali, trenutno, pored njega.
H: Trebali smo ga se riješiti kada sam rekao.
Frkne ljutito i baci papire na stol. Pogledam u njega i kada vidi kako ga gledam samo odmahne glavom i obrati se Robertu.
H: Obećavam ti brate da neće stati na ovome.
Nisam bila sigurna ni da ga je saslušao naprotiv sve je odsutniji bio. Počeo je strah da mi ulazi u vene pa spustim ruku na njegovu očekujući povratnu informaciju, ali kada vidim da od toga nema ništa. Okrenem se prema Haretu koji mu se približavao. Sklonim ruku sa njega pa vidim da se spušta ispred njega uporedno ga drmajući za ramena. Roberto se trzne i u mojim očima tek tada se pojavi slika prisutnog njega. Uradi par brzih pokreta glavom u lijevu pa u desnu stranu i napokon riječi izađu s njegovih usana.
R: Malo sam se zamislio.
H: Kunem ti se u nju da će životom platiti za ovo.
Pogleda u mene na trenutak dok izgovara rečenicu. Srce mi zakuca brže kada čujem da se kune u mene. Značim li mu toliko da sam mu zakletva? Poznavajući Hareta, znam da rat tek počinje između njih. Rat u kojem će biti mrtvih glava.
R: Nije Viktor kriv.
Tiho, ali sasvim jasno izgovori. Gledali su jedan u drugog, Hare ljutito u njega, a Roberto blijedo.
R: Nije ni ona kriva.
Nisam željela da se miješam u razgovor između njih dvojice. Pričati ću s Robertom kada oni završe.
R: Jedini krivac u ovome sam ja.
S naglaskom na ja spusti glavu. Znala sam da će sebe kriviti. Ipak je Roberto. Pronaći će riješenje za sve samo da opravda. Kriviti će sebe samo da ne bi krivio osobu koja nas je sviju razočarala. Mogla sam sve očekivati, ali ovakvu izdaju od Sare, ni pod koju cijenu.
A: Zašto si ti kriv?
Nisam mogla šutiti. Bilo je jače od mene. Morala sam čuti odgovor na postavljeno pitanje. Zanima me šta mu se mota po glavi. Konkretan odgovor me interesuje.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora