▪39.DIO▪
■ANA POV■
Voljela bih da je sve dobro, da živimo kako smo i navikli no život se okrenuo naopačke. Svi smo istrzani, spremni u svakom trenutku na nagle pokrete. Helena mora otići, trebamo joj saopštiti, a da budemo spremni i na ubijeđivanje.
S: Silazi.
Tiho izgovori i skrene nam pažnju na Helenu koja nam je svakim korakom bila sve bliža. Pogledam u Roberta koji mi klimanjem glave potvrdi da ostavim njemu razgovor o odlasku. Brat joj je, sigurna sam da će riješiti. Za par koraka je ušla u kuhinju, a zatim se oglasila dok smo mi stojali i gledali u nju.
He: Jutro.
S: Dobro jutro.
Roberto raširi ruke i primi je u zagrljaj, nježno prelazeći rukom niz njezina leđa. Sjednem na stolicu, a zatim i Hare uradi isto, ostavljajući njih dvoje sa njom. Očima pokažem Sari da se popne i sjedne gdje je i sjedila, uradi to nakon što blago klimne glavom.
R: Helena, trebamo razgovarati.
Odmakne se od njega i pogleda da preplašeno kao da je znala šta će uslijediti. Pokaže rukom na stolicu da sjedne, ali ona samo odmahne glavom i ostane ispred njega. Provučem ruku ispod Haretove pa nam ispreplete prste. Čvršće ga stisnem pomišljajući na to kako će Helena prihvatiti što će joj biti rečeno. Roberto pogleda u Saru i neprimjetno je pozove. Ubrzo stane pored njega gledajući u Helenu. Sigurna sam da mu je lakše jer je Sara pored njega, zbog čega bi je drugo pozvao? Zaljubio se moj Robi.
R: Ne želimo da nas shvatiš pogrešno.
He: Šta?
R: Na neko se vrijeme trebaš skloniti odavdje.
Tišina. Prostre se dužinom kuhinje neprijatna situacija, ali je pokuša otkloniti, pažljivo birajući riječi da ne povrijedi svoju sestru.
R: Vratiti ćeš se čim bude bolja situacija. Ne želim da te dovodim u neprijatne momente, Helena.
He: Ne želiš me pored sebe, braco?
Glas joj je pucao, a riječi koje je izgovorila su sijekle i mene, a tek Roberta, ne mogu ni da zamislim.
R: Naravno da te želim. Zbog toga i moraš otići da bi nakon nekog vremena bili sretni.
He: A Leon? Ne želim ići.
S: I on će doći kada se probudi. Biti ćete zajedno tamo. Otići ćeš malo prije njega da se snađeš pa ćeš i njemu da pomogneš, važi?
He: Želim biti pored njega i ovdje.
R: Helena, nemoj da otežavaš. Let ti je večeras, spremi se.
Zajeca, a potom ga zagrli. Sara pogleda u nas, a ja samo okrenem glavu u suprotnom smijeru jer su mi se suze počele nakupljati u očima. Ne volim rastanke! Zašto ljudi moraju da se razdvajaju? Ovaj put da bi se Helena spasila propasti, a ovdje ostavlja brata da se bori, ne znajući potpunu istinu.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Partner u zločinu 《II sezona》- Završena
AçãoDobrodošli u II sezonu priče: "U kriminalu nema osjećaja", nastavljamo s pričom "Partner u zločinu". Nadam se druženju kao i u prvoj sezoni. Naš Hare je napokon priznao našoj Ani što osjeća no kako će se stvari odvijati između njih? Je li spreman da...