▪86.DIO▪
■ANA POV■
Noć se već bližila, a Sare nije bilo. Zvala sam je na telefon, nije se javljala. Zvao ju je Roberto, nije se ni njemu javila. Hare je već živčan zbog njezinog ponašanja i sve što govori je da ne zna šta se dešava s njom. Roberto je neraspoložen, a kako i da ne bude? Ode i ne javlja se satima. Rekla je da će brzo doći, a izgleda da se ovo njezino brzo pretvorilo u sate i sate. Sjedili smo i gledali film koji se emitovao, a da pitam koji film gledaju, ne bi znali kao što ni sama ne znam. Uzmem daljinski i ugasim, ali oni kao i da nisu primijetili da sam ugasila. Vratim daljinski na stol i u tom trenutku čujem zvono na vratima. Pogledam u Hareta koji je već na nogama bio.
H: Ja ću.
A: Očekujete li nekoga osim Sare?
Obratim se Robertu koji odmahne glavom.
R: Još malo smo trebali krenuti tako da nije nitko trebao dolaziti. Možda je Hare zvao nekoga, ali rekao bi nam.
A: Pa i ja mislim da bi rekao, ne znam.
Slegnem ramenima s nadom da će Hare ubrzo doći. Roberto ustane, ali ga uhvatim za ruku. Neka njega barem pored mene, da nisam sama. Sjedne ponovo i zagrli me.
R: Znaš li ti možda šta je sa Sarom?
A: Ne znam, ali se brinem. Mnogo se promijenila.
R: Mislio sam da samo ja to primijećujem. Ne želi pričati sa mnom i sve što ponavlja je da nema drugog, čula si isto.
A: Misliš da ima nekoga?
Slegne ramenima. Mislim da bi mi rekla da ima nekoga, ali s obzirom da nije ni spomenula, sigurna sam da je problem u nečemu drugo.
A: Rekla bi mi. Nije to.
R: Volio bih da je tako.
A: Nadam se da će nam reći šta joj se dešava.
R: Želim joj pomoći šta god da je u pitanju.
A: Znam.
Naš razgovor prekida Haretov ulazak, ali bez ikoga i s ozbiljnim izrazom lica. Ustanem i približim mu se pa prije nego što uspijem nešto reći. Njegove riječi su sve rekle.
H: Zove nas Sara ispred kuće sve.
R: Ispred kuće?
Klimne glavom i uhvati me za ruku. Isprepletem nam prste. Šta se dešava? Zašto nas zove ispred? Zašto nije ušla u kuću? Obuzimao me je jako čudan osjećaj koji se povećavao i širio svakim narednim korakom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Partner u zločinu 《II sezona》- Završena
AçãoDobrodošli u II sezonu priče: "U kriminalu nema osjećaja", nastavljamo s pričom "Partner u zločinu". Nadam se druženju kao i u prvoj sezoni. Naš Hare je napokon priznao našoj Ani što osjeća no kako će se stvari odvijati između njih? Je li spreman da...