Samo s tobom se osjećam ovako.

723 18 2
                                    

▪9.DIO▪
■HARE POV■
Koliko god da sam želio da je skinem i imam ispod sebe noćas. Malo više od toga sam znao da je ne želim skinuti tako lako niti brzo. Zaljubljena je u mene i svjestan sam toga da bi uradila sve za mene, ali ne želim iskorištavati njezinu ljubav prema meni. Nije to zaslužila. "Nije ti kao svaka druga" poznati glas mi se obrati govoreći istinu. Da, nije mi kao druge. Njih sam mogao je*ati bez da trepnem, ne bih imao niti malu krivicu, a sada. Ne želim to odmah uraditi s Anom. Prstima nastavim prelaziti preko njezinog lica dok gledam prsa kako joj se sve više podižu, a oči odaju posebnim sjajem. Usne spustim na njezino čelo i ostavim poljubac.
A: Samo s tobom se osjećam ovako.
Natjera me da ju pogledam, a kada to učinim, pokloni mi blistavo bijeli osmijeh.
H: Kako?
Osmijehnem se i ja njon nakon što postavim pitanje.
A: Posebno. Savršeno!
Legnem na krevet pored nje te ruku provučem ispod njezine glave nakon čega spusti glavu na moje rame, a prstima prelazi po prsima. Slobodnom rukom dohvatim deku koja je bila na donjoj strani kreveta i pokrijem nas. Tama je prožimala sobu, a naše ujednačeno disanje ju je uljepšavalo. Koliko sam puta maštao o ovom trenutku? Želio da se ostvari, a bojao se. Ne želim da pomišljam šta bi bilo da nisam stigao na vrijeme, da je otišla. Teško bi preživio odlazak. Zato ću svima uvijek reći da ne čekaju pravi trenutak jer svaki trenutak se može napraviti pravim. Vrijeme ide i ne pita nikoga želi li ili ipak ne. Ne možemo ga zaustaviti, ali možemo ga živjeti. Svaki dan kao da je posljednji jer nikada nećemo znati hoćemo li dobiti još jedan dan ili nažalost ne. Ako vam je stalo do nekoga nemojte dozvoliti da pomisli na odlazak od vas, a pogotovo ne da krene. Nisu svi sreće kao ja pa da stignu. Stigao sam na vrijeme i spriječi odlazak, zahvaljujući Bogu.
H: Želim da tako bude do kraja života.
A: Sada ćemo biti partneri u zločinu!
Uzvikne radosno pa prstima pređe dužinom mog lica i zaustavi se ispod brade. Osmijehnem se sretan što je pored mene i što pripada samo meni. Pomakne ruku na obraz koji je bio do zida i primakne lice svom pa ostavi poljubac na usnama.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora