Mnogo njih te želi.

458 18 1
                                    

▪78.DIO▪
■ANA POV■
Boli. Mnogo boli kada ostaneš bez osobe koju voliš. Nisam mu bila dovoljna pa je zbog toga otišao drugoj. Istina mi je pred očima. Nisam bila tu i on je sada s drugom, ali bila bih da se mene pitalo mada nije. Oteli su me. To je razlog zbog kojeg nisam bila s njim. Da smo na dvije različite strane Svijeta, nikada ga ne bih prevarila. Koliko god da je drugih muškaraca oko mene, moje srce, misli i tijelo pripadaju njemu. Kod njega to nije tako. On se snašao i otišao drugoj. Ležala sam na krevetu i jecala u njegovu duksericu sve dok nisam čula otvaranje vrata. Zaboravila sam ih zaključati, glupačo!
H: Pogledaj. Je li ti sada jasno o čemu govorim?
Okrenem se prema njemu i vidim telefon kako drži okrenut prema meni. Odmahnem glavom, ne želim gledati ni njega, a ni telefon. Sve sam svojim očima vidjela. Za izgovore nemam vremena ni želje.
H: Samo pročitaj. Ako i poslije toga budeš željela da te pustim, uraditi ću to bez obzira koliko će mi teško biti.
A: Ne zanima me, Hare.
H: Nadam se da je vidjela naslovnu. Ako jeste znači da te je ostavila djevojka zbog koje nisi htio ništa sa mnom. Sada kada si slobodan, dođi na adresu koju ću ti poslati u sljedećoj poruci. Izliječiti ću ti rane, ali ćeš biti moj.
Slušala sam šta čita i nisam mogla vjerovati da to čujem. Nije htio ništa s njom? Istinu je govorio, a nisam mu vjerovala. Sjednem na krevet i prekrižim noge pa pogled zadržim na njemu dok lice brišem dlanovima.
H: Nikada te ne bi' prevario. Nikada te ne bi' izdao. Zavolio sam te, Ana. Nisi ni svjesna koliko.
Nisam mogla sjediti više, skočila sam sa kreveta i zaletila mu se u zagrljaj. Ruke sam držala omotane oko njegovog vrata dok su njegove bile oko mog struka, čvrsto me držeći podignutu od poda. Suze su prestale, a osmijeh ih je zamijenio.
A: Mislila sam..
Kada me je spustio, odlučila sam reći šta sam mislila, ali njegove hladne usne su pritisnule moje i ostavile me bez mogućnosti da izgovorim. Ispreplitali su nam se jezici, a tijelo je tražilo njegovo. Valjda ga zaslužujem poslije isplakanih suza.
H: Nemoj da vjeruješ svima, malena.
A: Mnogo njih te želi.
H: Ali je bitno koga ja želim.
Spustim obrve i pogledam ga.
H: Samo tebe želim.
Nasmijem se. Što sam željela da čujem, to sam i čula.
H: Ali nemoj da me ostavljaš bez razloga. Ne volim to. Ne mirim se kada prekinem.
Šta je s ovim htio da kaže? Možda to da se nećemo pomiriti? Izgubila sam ga. Ne želi se pomiriti. Više ne želi vezu sa mnom. Nisam mogla znati da nije istina, ali nisam morala da ga ostavim. Volim ga toliko da me boli sama pomisao da može otići drugoj, a tek kada sam vidjela sliku s drugom.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaWhere stories live. Discover now