Gledao sam najljepši prizor u životu.

405 18 0
                                    

▪93.DIO▪
■HELENA POV■
Probudim se na njegovom ramenu, u najljepšem zagrljaju. Zaspala sam, a nisam ni bila svjesna.
L: Jesi li se odmorila, srećo?
Osmijeh mi se raširi preko lica, a zatim ga pogledam. Spoje nam se pogledi i po ko zna koji put ga zavolim još jače. Ljubav zna nekada da pretjeruje, želja za njim se ne smanjuje naprotiv sve je veća.
H: Jesam, ljubavi. Čitavo vrijeme si budan?
Klimne glavom potvrdno i prisloni usne na moje čelo.
L: Gledao sam najljepši prizor u životu. Tebe u svom zagrljaju.
H: Volim te.
Dlanovima obuhvatim njegove obraze i izgovorim riječi u koje sam potpuno sigurna. Ako ovo nije voljenje onda ne znam što je. Spremna sam čitav život provesti pored njega. Želim da on bude taj pored kojeg ću se buditi, s kojim ću zaspati.
L: Volim i ja tebe, Helena.
Razmijenjivali smo poljubce sve dok nas nije prekinuo zvuk telefona. Odmaknemo se jedno od drugog pa ustanem i dohvatim telefon. Roberto. S osmijehom na licu mu se javim. Mnogo sam ga poželjela.
H: Molim?
R: Kako si mi, sekuli?
H: Dobro sam, braco. Kako si mi ti?
R: Dobro sam i ja. Nego, ima li mjesta?
Još veći osmijeh mi se pojavi na licu.
H: Uvijek. Kad nam stižete?
R: Večeras krećemo.
Vrisnem u slušalicu od dragosti. Napokon! Napokon ćemo biti svi zajedno. Čujem njegov osmijeh s druge strane slušalice što još više poveća moju sreću.
H: Jedva čekam da dođete.
R: Kako je Leon?
H: Pa dobro je, redovno uzima terapiju.
Pogledam u njega koji je ležao i u očima mu se vidjelo da me čeka. Jedva čekam i ja njega. Usnama oblikuje da ih pozdravim pa samo klimnem glavom.
H: Evo pozdravlja vas sviju.
R: Pozdravi i ti njega. Čuvajte se.
H: Vidimo se brzo. Javljaj mi se kada mogneš i pozdravi njih troje.
R: Važi.
Tin, tin, tin. Poziv prekinut. Ostavim telefon na stolić i pridružim se Leonu. Njegove usne završe na mojima bez oklijevanja, a zatim rukama počne da šara dužinom mog tijela.
H: Gorim od želje za tobom.
Izgovorim tiho kroz duboko disanje. Šta mi radi, nije svjestan. Pogledi nam se spoje pa zadrhtim.
L: I ja za tobom.
Nije nam dugo trebalo, opet smo pripadali jedno drugom, po drugi put bez zaštite. Znala sam šta mi je rekao tako da smo mogli imati odnose bez zaštita, a da ne bude nikakvih problema. Neću ostati trudna.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaWhere stories live. Discover now