Možeš ići.

394 18 8
                                    

▪94.DIO▪
■VIKTOR POV■
Dobio sam ono što sam htio, a sada mi više ne treba. Iskoristio sam je. Na slobodi sam, a osveta za ukradeni papir joj je u tome što je otišla od njih. Odmaknem se od nje i s osmijehom na licu izgovorim.
V: Možeš ići.
Raširene zjenice mi pokažu da ovo nije očekivala. Nije ništa odgovorila samo je stojala u mjestu kao kip dok je gledala u mene.
V: Nemoj me nikada zvati ni tražiti.
S: Šta pričaš to, Viktore?
Glas joj je drhtao kao i usne dok je izgovarala. Ne znam šta je očekivala. Nije valjda mislila da ću biti s njom. Sama pomisao na to mi izazove glasan osmijeh.
V: Istinu. Nisi valjda očekivala život sa mnom.
Nisam mogao prestati da se smijem. Presretan sam. Uspio sam u onome što sam želio. Oni su povrijeđeni, a i ona dok sam ja na slobodi.
S: Ali..
Nisam želio da slušam šta će mi reći naprotiv muka mi je postajala od tog glasa.
V: Nema ali. Dobio sam što sam želio, sada si slobodna.
Rukom joj pokažem da ide, ali ona ostane stajati ispred mene s očima punih suza.
S: Nemam gdje otići. Prevario si me. Lagao. Izdao.
V: Ne očekuješ valjda da ću pasti na suze.
Gromoglasno se nasmijem. Plači. Urliči. Tuguj. Raspadaj se. Mene ne zanima ni kako si, a ni šta ćeš.
S: Viktore..
V: Ne zanimaš me. Idi odavdje. Ne želim te vidjeti.
Rukom krene prema meni. Htjela me je ošamariti? Uhvatim joj ruku i jako je stisnem.
S: Boli me. Pusti.
Kroz zube izgovori, jasno mi prikazujući da je boli.
V: Moraš platiti za svoje greške. Jadna si.
Gurnem je tako da se zatetura nazad. Jedva se zadržala na nogama, a meni je bilo smiješno.
S: Ostala sam bez svega zbog tebe.
V: Za sve si sama kriva. Počela si sa mnom, a znala si da smo veliki neprijatelji. Kako si mogla očekivati iskrenost od mene? Cijelo vrijeme si tu samo da te iskorištavam. Nikada te nisam volio. Bila si moja igračka.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora