Želim ti biti podrška.

528 17 7
                                    

▪30.DIO▪
■ANA POV■
O: Čuo sam šta se desilo pa sam pretpostavio da si ovdje.
Sjeo je na stolicu pored moje i nastavio s pričom, a ja sam strijepila kada će Hare doći.
O: Želim ti biti podrška. Da znaš da imaš mene.
A: Hva...
Nisam ni dovršila, a Haretova silueta se približavala. Srce mi je počelo ubrzano kucati dok su se dlanovi znojili. Nije ništa rekao samo je prošao pored nas i sjeo par stolica od mene. Okrenula sam se prema njemu s namijerom da mu objasnim što je ovdje, ali on je samo podigao ruku i s tim mi dao do znanja kako ne želi slušati šta govorim.
A: Hare?
Odmahne glavom i ustane bez ijedne izgovorene riječi napusti mjesto. Gledala sam za njegovim tijelom umjesto da sam krenula za njim.
O: Nisam znao da je ovdje.
A: Hvala što si došao, ali nisi trebao.
O: Ako smetam otići ću samo sam želio biti uz tebe.
A: Lijepo je to od tebe, ali ja sam u vezi sa Haretom i nema potrebe da dolaziš.
Okrenem glavu i u tom trenutku čujem škripanje stolice koja dadne do znanja da odlazi.
O: Ćao.
Ne uzvratim mu pozdrav nego uzmem telefon i nazovem Hareta koji je odbijao pozive. Kući ne mogu zvati jer je tamo policija i podnese izvještaj. Pokušam ponovno da nazovem Hareta, ali isti slučaj kao maloprije. Mogu mu poslati poruku, da. "Ne znam odakle on, gdje si ti?" otkucam i pošaljem pa ostavim telefon u džep s nadom da ću što prije dobiti odgovor od njega, ali odgovora nije bilo kao ni njega evo već pola sata. Samo mi je još ovo falilo. Okrenem njegov broj i tada čujem sekretaricu kako govori da je telefon isključen. Ugledam novu poruku na ekranu i kada uđem u nju vidim da je od Sare, a ne od Hareta, nije od onog od koga želim da bude. "Dođi kući. Hare je stigao. Ako nemaš novac kod sebe za taxi, reci da ćeš platiti kada te doveze. Meni javi da izađem i dadnem ti. Ly.♡" znači otišao je kući, a nije me ni pitao hoću li sa njim. Frknem ljutito i za par minuta izađem iz bolnice pa potražim taksi. Našla sam ga brzo, bar nešto dobro danas. Za par minuta sam bila blizu kuće s mislima okupiranim svim' što se dešava.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora