Je li istina ono što je rekao?

468 18 6
                                    

▪68.DIO▪
■HELENA POV■
Bez obzira na činjenicu da me je pustio da izađem. Njemu sam nebitna, a kako i da očekujem nešto drugačije, kako sam se mogla ponadati da će reći da ne idem? Pustio me je s drugim dečkom da izađem i s tim mi jasno stavio do znanja da mu se ne sviđam. Gleda me samo kao drugaricu, a ja bih se topila u njegovim rukama, na njegovim usnama. Okrenem se prema liku koji me smara i osmijehnem se zbog pristojnosti pa odgovorim na postavljeno pitanje.
H: Ne želim ići vani.
Tišina nastane u prostoriji, a moje oči željne Leona vrate pogled na njega. Je li mi se pričinjava ili su me oči dobile blagi sjaj? Umišljaš, Helena. Umišljaš. Želiš da mu je drago, želiš da te želi kao i ti njega, ali osjećaji nisu obostrani. Dobila si odgovor na sve njegovim dopuštenjem.
xxx2: Ako se predomisliš, javi se.
Prevrnem očima i pogledam u njega.
xxx: Vidiš da smaraš djevojku, očito joj se sviđa netko drugi. Idemo.
xxx2: Čuvaj se, Leone.
L: Hoću. Hvala.
xxx: Brate, ako ti bude nešto trebalo, zovi.
L: Hvala vam što ste došli sa mnom. Hvala vam i za ostalo.
xxx: Vidimo se.
L: Ćao.
Krenuli su prema vratima, a ja sam krenula za njima, moram ih ispratiti. Nisam željela ni na trenutak ostaviti Leona samoga, ali sam bila prinuđena.
xxx: Vidimo se i čuvaj se.
xxx2: Čujemo se ubrzo, a nadam se i vidimo.
H: Važi. Čuvajte se.
Zatvorim vrata, a onda ih i zaključam. Popravim kosu jer želim biti lijepa Leonu. Uđem u sobu kod njega pokušavajući se ne nasmijati. Ova zaljubljenost nekada zna da pretjeruje.
L: Otišli su?
Klimnem glavom i otpuhnem još uvijek gledajući u njega.
H: Jesu. Napokon.
L: Umorna si?
H: Nisam. Samo ne želim da me smara.
Samo želim da budem sama s tobom, ali ti naravno to neću reći.
L: Nije loš dečko.
Ali si ti najbolji.
H: Ne izlazi mi se s njim.
L: Zašto?
Osjetila sam kako mi se dlačice na tijelu podižu i postaje mi svježe. Tišina je nastala nakon njegovog pitanja, a pogled se nije prekidao. U trenutku sam pomislila da gubim tlo pod nogama. Hipnotisao me je očima.
L: Ako mnogo pitam, nemoj odgovoriti. Sorry.
H: Ne, ne. Nije to. Samo..nego..
Samo mi je još trebalo da počnem mucati pred njim. Skontati će me. Šta sada da uradim?
L: Je li istina ono što je rekao?
H: Šta?
Stvarno nisam znala na šta misli.
L: Sviđa ti se netko drugi pa zbog njega ne želiš izaći?
Nisam više mogla izdržati, sklonila sam pogled sa njega.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaOnde histórias criam vida. Descubra agora