▪4.DIO▪
■HARE POV■
Nakon što završim s pozivom, telefon odložim na mjesto s kojeg sam ga i uzeo pa se okrenem prema njoj uz riječi.
H: Roberto me je zvao.
Klimne glavom blago prema naprijed, ali odmah je pomaknem lijevo pa desno, odmahujući. Udahnem duboko pa usmijerim pogled ispred sebe, svjestan da me ne čeka nimalo lijep razgovor.
H: Ono je djevojka zbog koje sam sada ovo što i jesam.
Okrenem glavu prema njoj i tada vidim kako da je podigla obrvu i uputila mi nejasan pogled poslije kojeg samo klimnem glavom.
H: Prevarila me s najboljim drugom.
Usne joj se razdvoje dok su oči tamnile.
A: Robertom?
Poviče njegovo ime vidno šokirana. Mahnem glavom i samo izgovorim.
H: Ne. Treći momak koji je bio s nama.
Klimne glavom potvrdno pa izdahne s olakšanjem, očekujući da nastavim s razgovorom. Nastavio sam jer znam koliko želi da sazna sve što se ovoga tiče.
H: Imao je pare, bio je diler.
Usne joj se blago razdvoje, ponovno, dok kroz moje misli počnu prolaziti prijašnja dešavanja, slike koje sam dobio od njega kako je na njemu, gola k'o od majke rođena, a zatim njezine riječi s kojima se pokušala opravdati. Nije zaslužila ništa drugo nego blokiranje na svim društvenim mrežama kao i izbacivanje iz života i još nešto no na to ne želim da mislim.
A: Žao mi je.
H: Želio sam biti bolji od njega.
Osjetim njenu ruku na svojoj pa slobodnu ruku spustim na njenu i spojim nam poglede.
A: Nemoj pričati o tome..
H: Želim da znaš.
A: Ali..
Nisam joj dozvolio da dovrši rečenicu naprotiv mislio sam da je ispravno što ću je prekinuti. Ne želim da misli kako mi je žao ili da mi je još stalo.
H: Nije mi teško pričati o tome.
Izgovorim posve siguran u tu izjavu.
A: Vratio bi joj se?
Dobijem pitanje na koje se ironično nasmijem.
H: Nikada.
Klimne glavom nesigurno pa nastavi slušati što govorim.
H: Sada sam ja gazda tim dilerima. Znaš i sama. Prevarila me je s jednim od takvih, a volio sam je.
Tuga se oslikala u očima, a nisam mogao izdržati da je gledam takvu pa samo spustim ruku na njezin obraz, a zatim i usne na čelo.
A: Nisam mogla ni zamisliti da si prošao kroz nešto takvo.
Odmaknem se od nje pa nam spojim poglede.
H: Radio sam sve samo da ona bude sretna.
A: Tražiti će ona tebe, sigurno.
Spustim pogled na pod dok savijam prste ruku.
H: Tražila me je, molila kada je saznala šta sam postao, koliko sam se obogatio. Zadnji novac sam davao samo da joj kupim što poželi. Nisam imao užinu, ostavljao sam sa strane da joj mogu uzeti što traži. Pješke sam prelazio kilometre samo da je vidim na par minuta. Bila mi je jedino radovanje. Poslije nje su mi sve bile čista zezancija, tu su za noć, eventualno dvije do tri i gotovo. Volio sam je, a prevarila me je.
Čujem nezadovoljno disanje osobe pored sebe pa i ruku na ramenu pa tada podignem pogled na nju. Oči su joj odavale razočaranje. U šta je tačno razočarana? Stavim joj ruku na obraz i pomazim isti pa duboko se zagledam u smeđe oči uz izgovoranje.
H: Nisam želio niti naznaku osjećaja u blizini, ali onda. Došla si ti. Mislio sam, proći će, tu je samo kratkotrajna emocija, ali.
Zastanem na trenutke dok je uzmem za slobodnu ruku.
H: Osvojila si me tim svojim krupnim očima.
Osmijehne se, ali samo kratko.
A: Nadam se da ćeš je nekada zaboraviti.
Kao da su me njezine riječi probole mačem. Ne želim da misli kako mi je stalo do one koja me je prevarila. Izdala na najgori način.
H: Ne volim pričati o njoj. Mislim da ne postoji osoba prema kojoj osjećam ovoliku količinu mržnje kao prema njoj.
Siguran u riječi koje izgovorim pomazim još jednom obraz na kojem mi je ruka.
CZYTASZ
Partner u zločinu 《II sezona》- Završena
AkcjaDobrodošli u II sezonu priče: "U kriminalu nema osjećaja", nastavljamo s pričom "Partner u zločinu". Nadam se druženju kao i u prvoj sezoni. Naš Hare je napokon priznao našoj Ani što osjeća no kako će se stvari odvijati između njih? Je li spreman da...