Mislim da mu je ovako mnogo bolje.

462 16 2
                                    

▪71.DIO▪
■HARE POV■
Šamar za šamarom sam ostavljao na Viktorovom licu dok je Roberto stojao sa strane i gledao u nas. Nisam mu dozvolio da se približi. Ne želim da se miješa dok ja ne završim. Imam plan za ovog smrdljivca. Stolica mu je previše udobna.
H: Ana je sa mnom. Sada mogu da radim od tebe šta želim.
V: Nismo se tako dogovorili.
H: Za sve što si nam uradio, trebaš da odgovaraš.
Pogledam u Roberta i dadnem mu znak da priđe.
H: Po dogovoru.
Odveže ga sa stolice i odvede do kamena na kojeg ga baci, a zatim zaveže dok sam ga čuvao da se ne otima. Skinuo je sve sa njega samo je bokserice ostavio. Grohotom sam se nasmijao gledajući u njega, presavijenog preko kamena kako očima moli da se završi ovo. Ne, neće se završiti. Odgovarati ćeš za sve što se dešava zbog tebe. Roberto ga je udario nogom par puta, a onda se odmakeo i naslonio rukom na mene.
R: Mislim da mu je ovako mnogo bolje nego na stolici.
Nasmijemo se obadvojica glasno poslije njegove rečenice, a cijelo vrijeme gledajući u njega.
H: Biti će mu još ljepše kada napravimo nekoliko rezova na njemu.
R: Ali prije toga traka na usta da ga ne čujemo.
H: Lijepi ga, brate. Idem po noževe.
V: Niste normalni!
R: Tek ćeš sada da vidiš koliko nismo.
Otišao sam po noževe, a kada sam se vratio, usta su mu bila zalijepljena širokom trakom, a Robertov osmijeh preko čitavog lica. Sretan sam zbog svega, a najviše zbog toga što vidim svog brata nasmijanog. Pružim mu nož koji prihvati odmah pa stane s Viktoreve desne strane i meni ostavu lijevu stranu. Stojali smo jedan preko puta drugog dok je Viktor bio u sredini.
H: Možda smo mu ipak trebali ostaviti usta da čujemo kako moli.
R: Više sam da ga ne čujem neko vrijeme.
Napravim rez na stomaku i odmah se krv pojavi, a njegovo bolno lice me natjera da ga sve više mučimo. Roberto je radio sve što i ja samo s druge strane. Tri reza smo ostavili na njemu. Stomak. Prsa. Ruka. Roberto je ostavio noževe u torbu u kojoj smo ih i donijeli dok sam Viktora polijevao rakijom. Peče ga. Itekako ga peče kao što je i mene svaka suza dok Ana nije bila sa mnom. Leon je bio u komi zbog tebe, idiote. Okrenem se prema vratima uz samo jednu izgovorenu riječ.
H: Idemo.
Roberto je išao za mnom pa je i vrata zaključao, a zatim smo sjeli u automobil i krenuli prema kući. Prije toga smo se morali oprati, a najsigurniji nam je stan za koji znamo samo on i ja. Naš stan. Ubrzo smo došli do zgrade, a kada smo htjeli ući u zgradu, na ulazu nas je dočekalo iznenađenje.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt