1.

441 16 3
                                    

Všichni stojíme v pozoru a stále přicházejí další vojíni. Jeden z nich mě však velmi zaujal. Jsem Park Jimin a ukážu vám jako to je, být jeden z nejmenších členů povinného výcviku.

Po boku mám svého nejlepšího a nyní jediného kamaráda Min Yoongiho a nasloucháme příkazům našeho generála. ,,A teď ubytování!'' zvolal přísně a tím si získal pohled naprosto všech. Modlil jsem se, abych byl s Yoongim, i když to byla velice malá pravděpodobnost. ,,Park Jimin a Kim Taehyung, pokoj číslo 43.'' všichni se na mě podívali, ale já jen přikývl.

Takže Taehyung. To byl ten, co mě tak moc zaujal. Seděl jsem na posteli a nenápadně si ho prohlížel. Tvářil se tak moc majetnicky a nadřazeně. Bylo mi hned jasný, kdo tady bude koho poslouchat. Přesto jsem se s ním chtěl seznámit. Nezačalo to však nejlíp. Mého ''nenápadného'' pozorování si asi všiml a mně toho bylo ihned líto. ,,Budeš na mě čumět ještě hodně dlouho?'' obořil se na mě drsným, hlubokým hlasem, ze kterého bylo slyšet nadřazenost pomalu víc, než z našeho generála. ,,Promiň.'' řekl jsem skoro neslyšně a podíval se někam jinam. ,,Jak se jmenuješ?'' řekl skoro spíš jak rozkaz. Překvapilo mě, že si to nepamatoval. ,,Co?'' vypadlo ze mě a dal jsem si za to v duchu milion facek. ,,Jak se jmenuješ?!'' zopakoval naštvaně. ,,P-Park Jimin.'' dostalo se ze mě. Jen přikývl a dál se semnou nebavil. Byl jsem za to asi rád... Ovšem jsem ním byl velice fascinovaný.

Opět jsem na něj tupě zíral. ,,Můžeš na mě přestat čumět?!'' zahřměl a já ztuhl. Nemohl jsem ale odtrhnout pohled. Vím moc dobře, že to bylo špatně, ale já prostě nemohl. Nešlo to! Byl jak magnet. ,,Jestli na mě hned nepřestaneš čumět, rozbiju ti držku!'' bylo mi jasný, že by v tom zrovna on neměl sebemenší problém a já bych se neměl jak bránit. Odtrhl jsme od něj tedy pohled a cítil jak se mi zrychluje tep. Naštěstí, nás ale zavolali a já od něj mohl odejít.

Ahoj ahoj! Na téhle knížce abych se přiznala jsem si ze všech dala nejvíc záležet 😅😂 doufám že se vám tedy bude líbit a nevím co víc říct než: užijte si ji!💜✨

P.S nejsem extrémní znalec vojen takže pokud pár věcí nebude dávat smysl předem se omlouvám 🤭😅

Military | VminKde žijí příběhy. Začni objevovat